Gå til innhold

Babyen dytter bare ned sengekanten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to sengekanter/sprinkelbekyttere og babyen dytter de ned uten problemer. Knyter trådene hardt rundt sprinklene men det nytter ikke, har testet begge sengekantene. Andre sier at de ikke har det problemet, hva er trikset da? Han er 7 mnd så bunnen er på midten så kan ikke knyte lenger på kanten som ligger oppå sprinklene.

Skal kjøpe en stiv og tykk sengekant, lei av å måtte "redde" armer og ben ut av sprinklene.

Anonymous poster hash: 21f44...b5c

Anonymous poster hash: f9264...52e

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg har aldri brukt sengekant for mine barn, nettopp på grunn av det du nevner. Men har heller aldri hatt problemer med at de får armer og bein ut av sprinklene. Altså, de gjør jo det, det har bare aldri vært et problem for dem ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Og forresten (og det er egentlig ikke min sak), men er det kanskje snart på tide å senke bunnen helt? Ved 7 mnd gjør de helt plutselig krumspring man ikke ante at de kunne :)

Skrevet

Sengekanten er såpass høy at han kommer seg ikke ut. Kun mulig om han klarer å stå, noe han ikke klarer. Krabber ikke heller. Han henger etter i utviklingen. Og flytter vi den nederst så klarer ikke jeg å få han ut eller nedi senga. Jeg er lav og syns det et litt vanskelig nå som bunnen er på midten. Vi senker den når han kan stå, før det er det helt trygt i vår seng. Kanskje den dere har er lavere.

Han våkner av at han setter seg fast, vil slippe det.

Anonymous poster hash: f9264...52e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...