Gå til innhold

Dere som ammet ofte og lenge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk dere mensen tilbake etter fødselen? (Og hvor ofte ammet dere da mensen kom tilbake?)

Anonymous poster hash: 945b7...28e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammet ca hver andre time, hele døgnet. Kom tilbake etter 8uker -.-

Anonymous poster hash: 7497d...6d0

Skrevet

Fikk mensen igjen etter fem mnd. og da ammet jeg ca. hver tredje time.

Skrevet

Fikk begge gangenen mensen tilbake etter 1 år. Da hadde jeg begynt å jobbe 1-2 måneder før og ammet ikke lenger midt på dagen. 

Anonymous poster hash: 308d1...f38
Skrevet

Fikk tilbake mensen etter sju mnd, fullammet til seks mnd. Nå er mini snart året, og mensen er fortsatt uregelmessig 5-7 uker mellom (nøyaktig 28 dager tidligere), ammer fortsatt endel (mye?) på kveld/natt/morgen, ingen amming i løpet av dagen.

Skrevet

6 og 10 uker

Anonymous poster hash: 6f0b8...797

Skrevet

Etter 1,5 år. Ammet mye første året, så bare en gang om nattasiste halvåret.

Anonymous poster hash: 80a88...581

Skrevet

Får alltid mensen igjen etter tre mndr., uansett om jeg ikke ammer eller ammer annenhver time...:/

Skrevet

Etter 18 mnd begge gangene.

Anonymous poster hash: f0db2...5e2

Skrevet

10mnd. Ammet jevnt hele dagen, i tillegg til fast føde, og en-to ganger om natten.

Anonymous poster hash: 428da...8b0

Skrevet

Jeg blødde som en foss de første 3 månedene så kom mensen regelmessig etter det. Følte hun hang på puppen hele tiden

Anonymous poster hash: 745d5...7ca

Skrevet

Fullammet i nesten 7 mnd, ammet om natten og om dagen til hun var 15 mnd. Fikk igjen mensen etter 9 mnd.

Anonymous poster hash: fd2e3...7bc
Skrevet

Fullammet i 6 mnd. Fikk igjen mensen to uker etter innføring av første bittelille grøtmåltid.

Anonymous poster hash: 9b0e8...38c

Skrevet

Fikk ikke igjen mensen, om man ser bort fra 2-3 blødninger. Ammet jevnt og trutt til 10mnder, men satte ikke spiral 12uker etter fødsel. Ble gravid med en gang spiralen var fjernet, så fikk ikke igjen mens før det heller, så den har jeg ikke sett noe til siden 2011.

Skrevet

Etter ca 7-8 mnd. Mer eller mindre fullammet. Fikk kobberspiral 6 uker etter fødsel.

Anonymous poster hash: 46970...054
Skrevet

3 mnd. Ammet konstant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...