Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Lurt på å kjøpe emmaljunga vogn i arvika i Sverige. Noen som har kjøpt der? Var det bra service? Har erfaring med kattis i Strømstad. Men kattis er dyrere enn Snøhvit i arvika. Så frister å ta turen dit isteden. Jeg lurer også på om de har litt flere vogner på lager enn de pleier her i Norge. For i en butikk jeg var her om dagen hadde de INGEN emmaljunga på lager. Er ikke det litt dårlig? De burde vel ha et lite utvalg på lager slik at man har sjans til å kunne ta den med seg hjem med en gang? Anonymous poster hash: 81346...fce
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2014 #2 Skrevet 19. mai 2014 Dytt... Anonymous poster hash: 81346...fce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå