Gå til innhold

Hvilke familieparker i DK anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år skal vi prøve noen nye. Fra før har vi besøkt både legoland, lalandia og legoland flere ganger. 

De er alle meget gode =)

Så hva anbefaler du?

Anonymous poster hash: fffa1...6d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tivoli friheden i Århus. Rake motsetningen til et støyende, uoversiktelig og masete legoland. Null stress, omtrent null kø, men utrolig koselig og flott park. Selvfølgelig mindre enn legoland, men likevel stort nok. Første gangen jeg virkelig har trivdes i en park med unger, både store og små :)

Skrevet

Jespershus blomsterpark:-)

Anonymous poster hash: 7a754...ade

Skrevet

Fårup sommerland er veldig bra. 

I år skal vi prøve Djurs, der er det nok også bra, tror jeg da.

Anonymous poster hash: a7ec1...bf5
Skrevet

Djurs var kjempebra synes vi. Anbefales virkelig! Var også veldig fornøyd med Løveparken/Givskud Zoo! Superbra. Utrolig god stemning og veldig bra logistikk så man slipper å gå seg halvt i hel med trøtte unger på slep! LAAAAAAAAAAAAAANGT bedre enn Dyreparken i Kristiansand f.eks.

Anonymous poster hash: d8ec0...764
Skrevet

Jesper hus blomsterpark. Veldig deilig og avslappende. Kan slenge deg ned på plenen og spise, eller gå og spise.. Vi hadde med lunsj, og spiste middag der.. :)

I nærheten av Ebeltoft er det en hjortepark, husker ikke navnet, men det var litt artig å gå side om side med rådyr og hjort, klappe de og se de så folkevennlige. Masse benker til å sette seg på, og det var flere dyr der.

Munkholm Zoo var en liten dyrehage, der man kan klappe mange av dyrene og komme nærme dem.. Passer veldig bra for barn under 5. Hadde lekeplassområder der og.. Eneste minuset var at det luktet litt dyrebæsj der.. :s men ellers veldigbra. :)

Anonymous poster hash: 4a02d...b8a
Skrevet

Dyrehavsbakken i klampenborg, utenfor København. Tivoli med en av verdens eldste berg og dal baner. Kjempefint sted.

København zoo.

Fugleparken i Græsted.

Og akvariet i København.

Skrevet

Takk for tips alle sammen :)

Vi skal bo i Jesperhus, så der har vi fri tilgang hver dag :)

Har prøvd legoland både med og uten kø. Legoland utenfor sesong er nok å foretrekke ;) Enig i at Løveparken er helt fantastisk! Så den anbefaler jeg selv på det varmeste.

Noen som har vært i Randers regnskov?

Anonymous poster hash: fffa1...6d1
Skrevet

Vi har vært i Randers.Ungene og mannen likte det godt.

Jeg er ikke glad i dyr,men måtte jo bli med. Syntes det var veldig varmt der,og luktet litt æsj.. :) Men det er meg da. Resten av familien kosa seg masse.

Anonymous poster hash: 4dc46...cec

Skrevet

Var på Fårup for en del år siden, det var fint med både bading og annet for store og små.

Skrevet

Djurs og dyreparken i Ebeltoft....

Skrevet

Djurs og Skandinavisk dyrepark :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...