Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Jeg ligger henslengt på sofaen med ei bok. Dupper litt av innimellom, og er innpå her litt innimellom. Ungene er i seng forlengst, og min mann sitter her og stryker meg på ryggen mens han ser en film på tv. (En film på kanal MAX) Anonymous poster hash: f1719...16c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Jeg ligger oppi sengen og tenker på at jeg burde sove, men klarer ikke legge fra meg tlf. Mannen sitter på sofaen å ser på film og ungene sover Anonymous poster hash: 38b4f...fed
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Jeg ligger henslengt på sofaen med ei bok. Dupper litt av innimellom, og er innpå her litt innimellom. Ungene er i seng forlengst, og min mann sitter her og stryker meg på ryggen mens han ser en film på tv. (En film på kanal MAX) Anonymous poster hash: f1719...16c The Rock ?😄 Mannen ser på det også mens han masserer føttene mine. Jeg surfer på nett Anonymous poster hash: a526e...fce
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Småen sover,å jeg lager pakkeliste for sommerferien vi skal reise på 23.juni Liker å være ute i god tid med å planlegge litt Anonymous poster hash: 648be...baa
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Mannen skyper med broren sin på ipaden Jeg ligger på sofaen og surfer litt på nettet. Ungene sover søtt, enn så lenge.. *bankibordet* Anonymous poster hash: d92a8...c71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå