bIomstre Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Hm, trur jeg tar reprisen senere. Svigers på besøk...
sug lut Skrevet 18. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2014 Hm, trur jeg tar reprisen senere. Svigers på besøk... Haha redd for at Neste Sommer kan bli litt for gjenkjennelig?
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. mai 2014 #4 Skrevet 19. mai 2014 Har bare sett neste sommer og jeg blir noen ganger så flau at jeg ser bort og skjemmes.. Men det må jo ses
sug lut Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2014 Har bare sett neste sommer og jeg blir noen ganger så flau at jeg ser bort og skjemmes.. Men det må jo ses Gårsdagen var ikke noe unntak. Du MÅ se Helt Perfekt! Jeg og tenåringen samles i grøssende fnising.
Iiiiik Skrevet 19. mai 2014 #6 Skrevet 19. mai 2014 Jeg kan ikke se på. Synes ikke det er morsomt, kun pinlig og teit. Ser Mr Selfrigde på søndag kveld, det passer meg bedre.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. mai 2014 #7 Skrevet 19. mai 2014 Har bare sett neste sommer og jeg blir noen ganger så flau at jeg ser bort og skjemmes.. Men det må jo ses Gårsdagen var ikke noe unntak.Du MÅ se Helt Perfekt! Jeg og tenåringen samles i grøssende fnising. Jeg får sette det opp på opptak da og se neste gang
bIomstre Skrevet 19. mai 2014 #8 Skrevet 19. mai 2014 Hm, trur jeg tar reprisen senere. Svigers på besøk... Haha redd for at Neste Sommer kan bli litt for gjenkjennelig? Gjett om jeg er glad for at jeg drøya Helt Perfekt....
sug lut Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2014 Hm, trur jeg tar reprisen senere. Svigers på besøk...Haha redd for at Neste Sommer kan bli litt for gjenkjennelig? Gjett om jeg er glad for at jeg drøya Helt Perfekt.... HAHAHAHAHAA! Ja, fantastisk episode men IKKE svigersmateriale!
bIomstre Skrevet 19. mai 2014 #10 Skrevet 19. mai 2014 Hm, trur jeg tar reprisen senere. Svigers på besøk... Haha redd for at Neste Sommer kan bli litt for gjenkjennelig? Gjett om jeg er glad for at jeg drøya Helt Perfekt.... HAHAHAHAHAA! Ja, fantastisk episode men IKKE svigersmateriale!Trenger fler puter!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Jeg er så trøtt at jeg nå trodde at noen virkelig hadde funnet bikiniformen til sommeren. Helt Perfekt til Neste Sommer faktisk. Jeg elsker min opptaksboks og koser meg bak strikketøyet hvis det blir for flaut, noe det veldig ofte blir.
sug lut Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #12 Skrevet 20. mai 2014 Hm, trur jeg tar reprisen senere. Svigers på besøk...Haha redd for at Neste Sommer kan bli litt for gjenkjennelig? Gjett om jeg er glad for at jeg drøya Helt Perfekt....HAHAHAHAHAA! Ja, fantastisk episode men IKKE svigersmateriale!Trenger fler puter! Villapaprika?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 20. mai 2014 #13 Skrevet 20. mai 2014 Hm, trur jeg tar reprisen senere. Svigers på besøk...Haha redd for at Neste Sommer kan bli litt for gjenkjennelig? Gjett om jeg er glad for at jeg drøya Helt Perfekt....HAHAHAHAHAA! Ja, fantastisk episode men IKKE svigersmateriale!Trenger fler puter! Villapaprika? Jeg kan stikke ut i lunsjen å kjøpe for dere alle sammen. Slapp av.
bIomstre Skrevet 20. mai 2014 #14 Skrevet 20. mai 2014 Hm, trur jeg tar reprisen senere. Svigers på besøk...Haha redd for at Neste Sommer kan bli litt for gjenkjennelig? Gjett om jeg er glad for at jeg drøya Helt Perfekt....HAHAHAHAHAA! Ja, fantastisk episode men IKKE svigersmateriale!Trenger fler puter! Villapaprika? Jeg kan stikke ut i lunsjen å kjøpe for dere alle sammen. Slapp av. Kan du ikke heller strikke noen?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 20. mai 2014 #15 Skrevet 20. mai 2014 Hm, trur jeg tar reprisen senere. Svigers på besøk...Haha redd for at Neste Sommer kan bli litt for gjenkjennelig? Gjett om jeg er glad for at jeg drøya Helt Perfekt....HAHAHAHAHAA! Ja, fantastisk episode men IKKE svigersmateriale!Trenger fler puter! Villapaprika? Jeg kan stikke ut i lunsjen å kjøpe for dere alle sammen. Slapp av. Kan du ikke heller strikke noen? SÅKLABBERT!!! Det var myyyyye lurere
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 20. mai 2014 #16 Skrevet 20. mai 2014 Neste Sommer "Kan jeg låne doen? "Ja, klart det" "Skal bare dreie en vase". Intens strikking og mye latter. De replikkene må jo ha vært plukka rett fra Pondus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå