Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Eldste barnet sover i voksenseng, barn nr 2 sover i sprinkelseng, barn nr 3 har en kurv helt i starten. Når barn nr 3 trenger sprinkelseng er nr 2 18 mnd. Skal jeg kjøpe en sprinkelseng til eller er en på 18 mnd stor nok til voksenseng med sengehest? Anonymous poster hash: 2bee5...4b5
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Vi har latt barna få ny seng (juniorseng med sengehest) til 2-års dagen sin, det har gått helt smertefritt. Regner med det går helt greit å bytte litt før det også... Anonymous poster hash: 259e8...349
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Jeg kjøpte en sprinkelseng brukt til 200kr i samme situasjon. Storesøster kommer til å bruke sprinkelseng en stund siden vi kan ta av veggen og gjøre den om til "stor" seng. Hun er over to år og klatrer ikke ut ennå, så vi vil holde henne der litt til Anonymous poster hash: 4379e...f9d
Håpet om nr 3 :-) Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Jeg hadde kjøpt voksen seng med sengehest. Men eldste var ca 18 mnd når han fikk junior seng. Da det er 21 mnd mellom barna var det greit å vende storebror til senga før lillebror kom :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Jeg ville sett an barnet. Kan det finne på å stå opp midt på natta og gjøre ting den ikke får lov til å ville jeg beholdt sprinkelsenga til det barnet lenger. De kan klare å klatre over sengehest. Men klarer barnet å klatre ut av sprinkelsenga så blir det det samme. Anonymous poster hash: 9a6ca...c63
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Man må nesten se an barnet. Noen barn vil ikke eller takler dårlig å bytte seng ved 18 mnd. For andre går det knirkefritt. Vi byttet seng til eldste da han prøvde å klatre over, da var han to år og tre måneder. Anonymous poster hash: 92e1e...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå