Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Jeg har ei som akkurat har fylt fire. Litt bortenfor bor ei av hennes venninner fra barnehagen, hun har akkurat blitt fem og får leke ute alene uten voksne. Vi har akkurat flytter hit og jenta vår kjenner ikke området. Dessuten er hun ikke klar for å leke ute alene uten voksne med. Hun er altfor vimsete og nysgjerrig også er deg vei like ved. Når venninna hennes spør om hun kan komme ut så sier jeg nei, men at jeg kan bli med de på lekeplassen eller at hun kommer inn så de kan være i hagen. Er jeg hysterisk? Anonymous poster hash: 8ecc5...a28
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Absolutt ikke. Anonymous poster hash: 29fa2...a54
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Du er ikke hysterisk! Anonymous poster hash: e4a35...566
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Du er absolutt ikke hysterisk. God mor som passer på - jeg hadde gjort det samme som deg:) Anonymous poster hash: 8d435...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå