Gå til innhold

Av og til er han så BARNSLIG!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren røska av meg klærne istad. Fair enough, var med på leken selv om jeg i utg.punktet ikke hadde så lyst. Så later han som han skal stikke inn kuken, kler på seg og sier han skal på trening. Spurte hva det var godt for og får til svar at han kjeda seg...sexnekt i kveld med good samvittighet!

Anonymous poster hash: 88bfe...239

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der høres ikke ut som en spøk i mine ører. Høres mer ut som et kontrollregime.

Hvis dette er noe han stadig gjør så hadde jeg droppet ham, ikke bare sexnekt én kveld.

Anonymous poster hash: 1bff3...60a
Skrevet

Haha. Sexnekt er helt på sin plass. Og til en senere anledning: Bind ham fast til senga som ledd i en erotisk lek, og så tilfredsstiller du deg selv mens han ser på for deretter å la ham ligge mens du går og tar oppvasken eller noe :D

Hadde en eks som var litt sånn BDSM-fyr og på død og liv skulle dominere meg i senga. Jeg tok igjen med samme mynt - og det trengte jeg bare å gjøre en gang. Ellers er han ganske så treig og tunglært, men det der sank inn forholdsvis kjapt :D

Anonymous poster hash: 6332a...b29
Skrevet

For en teit spøk :/ hvor gammel er han?

Anonymous poster hash: ad715...3c3

Skrevet

Neida, heldigvis skjer det ikke ofte :) Men han har en del teite spøker kun han synes er morsomme, som å feks kaste kaldt vann på meg i dusjen gjentatte ganger. Han er snill og god ellers, men av og til får han rare innfall. Vi er i midten av tjueårene begge to.

Skrevet

Neida, heldigvis skjer det ikke ofte :) Men han har en del teite spøker kun han synes er morsomme, som å feks kaste kaldt vann på meg i dusjen gjentatte ganger. Han er snill og god ellers, men av og til får han rare innfall. Vi er i midten av tjueårene begge to.

Du får begynne å gjøre ting mot ham som han IKKE synes er morsomt, og så får du fortelle ham at det bare er morsomt....

Å gjøre slikt en gang eller to er én ting. Å fortsette å gjøre noe mot partneren (eller hvem som helst) som han vet hun ikke liker, det er ikke noe en voksen person gjør. Det har med respekt å gjøre, og det har med å se den andre å gjøre. Typen din synes tydeligvis det er viktigere at han har det morsomt enn å ta hensyn til at det ikke er noe godt for deg.

Anonymous poster hash: 1bff3...60a

Skrevet

Oiii. Det hadde blitt sexnekt her i gården også. Ikke som hevn, egentlig, det hadde kommet helt naturlig. 

Anonymous poster hash: e731d...798
Skrevet

Du får gjøre det samme tilbake en annen gang. Pirre ham opp for så å stikke ut :P

Først sexnekt i kveld så klart

Anonymous poster hash: 953ef...1bd

Skrevet

Vet du, fordelen med å bli tatt bakfra er at man bare kan rette seg opp og gå når man ikke gidder mer :P

Tror jeg hadde gjort noe sånt, bare reist meg brått opp midt under akten og gått for å henge opp klær...

Ser virkelig ikke humoren i "spøken" hans, jeg heller...

Anonymous poster hash: 6a286...cde

Skrevet

Haha, god ide.. Bli tatt bakfra, gå under akten og si jeg kjeda meg;) HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...