Himmel og hav Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 For det første, så burde det alltid være fri på 18.mai. Storveis med fri dagen etter dagen! Sov lenge, spiste lang og langsom frokost, pusla i hagen, vaska bunadskjorte og -strømper = en times jobbing fordelt på en hel dag, og nå er det laks og nudler i bolle (mat i bolle er mye koseligere enn mat på tallerken), sofakrok og TV. Russen har vist sitt blide, men noe rufsete åsyn tre ganger i dag, mannen har syklet i skauen i fred, og number two son er så lykkelig nyforelsket at han har gått opp en oktav i stemmeleie. Livet er godt
sug lut Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Sånne dager skulle det vært minst to av pr uke. Nyt det!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Her sov jeg helt til 10.30, perla med vesla, gikk tur til barnehagen rett borti her for å leke med småttisene og håret er nå nyfarget. Fregner har jeg også fått meg i dag. Perfekt søndag.
Anne-B. Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Må begynne med hat, fordi det endte opp med elsk: - De to yngste fant det for godt å rote utover samtlige objekter på soverommet vårt, i alle fall de fleste som ikke lå i skap, bortsett fra det ene, hvor de hadde dratt ut madrasser og puter i det ene. Senga var skyvd ut fra veggen og så langt mot den andre siden av rommet som mulig. Mor var ikke glad! Så er vi over på elsk: Jeg sitter nå i et nyrydda og ommøblert soverom, og det er så deilig deilig deilig! Har hatt planer om det lenge, det har blitt nedprioritert siden jeg har skrevet på masteren, spesielt i vår, men nå er det altså gjort. Ellers har det vært en lat søndag med film, is og kake fra i går.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Ja det burde absolutt alltid være fri på 18.mai Det er lenge siden jeg sto opp så tidlig 'frivillig' som før kl 7. Gleder meg over at barna klarer seg en stund om morgenen før jeg må opp Jeg har vært på terrassen siden jeg fikk plass til stolen i sola i hjørnet hvor skyggen forsvinner først. Har på tross av at jeg har smurt meg 2 ganger blitt nokså rød i fjes og på bryst Barna har kost seg masse Elsk! Herlig dag! Endelig kveld!
*Miss Marple* Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Mini markerte dagen derpå med å våkne kl 03.34😴😴 Og pappa'n som hadde trumfet seg til å sove på minisiden tok henne i halvsvime opp i sengen vår, noe som i hennes øyne betyr morgen. Ja, så var det morgen da 😳 drøyde det til kl 05.25, da måtte synderen stå opp med en svært morgenfrisk og lykkelig mini - og mamma fikk sove til kl 10.30 ❤️ Så fra kl 05,25 til nå har det bare vært elsk. Sen frokost på terrassen, lufting av bunad, kake og middagsrester fra i går, lett solbrent rygg, tur i skogen med meis, mini og mann, lykkelig mini, midi og maxi som gir lykkelige foreldre har gjort denne 18 mai til en fantastisk dagen derpå etter en minst like fantastisk 17 mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå