Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Jeg er gravid i min 4. Måned med mitt første barn. Partneren min kastet meg ut da han fant ut av at jeg ville beholde det, og etter mye om og men, gikk ting tilbake til det normale. Det har vert mye turbulent rundt graviditeten. Både fysisk og psykisk. Når andre gratulerer oss, så sier han: jo takk. Men han sier det på en måte som virker brydd og " jeg vil ikke snakke om det". Det å ha en partner man konstant krangler med og er mistenksom over, er utrolig slitsomt. Han er ikke støttende i noe som helst. Jeg får kjeft og han gir meg dårlig samvittighet når jeg er syk og ledig sliten, jeg mistrives utrolig mye på jobb og må jobbe 9 timers dager. Jeg tjener 5 tusen i mnd og alt er bare deprimerende. Jeg har veldig mye depresjoner i familien og noen tilfeller med bipolarlidelse også i nær familie. Jeg er konstant irritert over alt og blir virkelig lei meg over småting. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få ned alt dette uten at det blir helt rotete og lese! Men jeg trenger råd fra noen om hvordan man løser alt oppi hodet.... Jeg er jo bare lei meg hele tiden... Er jeg bare "veldig gravid" eller kan jeg ha svangerskaps depresjon?? Anonymous poster hash: 25ae7...188
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Det høres jo ut som om du har en normal reaksjon på en kjip tilværelse. Kanskje du kan snakke med jordmor eller fastlegen om dette. De kan hjelpe deg! Det høres ikke ut som om samboeren din er helt klar, kanskje dere kan snakke med noen om det? Han bør i alle fall få beskjed om at det ikke er greit å gi deg dårlig samvittighet når du føler deg dårlig. Håper det ordner seg for deg!:-) Anonymous poster hash: b85bc...fde
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Du er slik en hver kvinne ville vært i en slik situasjon. Gå i fra han helt seriøst Anonymous poster hash: 1b38f...ad5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå