Gå til innhold

Grr..standard samtale med toåringen:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg: Vennen min, no er den ødelagt..

Toåringen: Ja.. Mamma fikse!

Når sluttar barn å bite/bryte/rive/tråkke/kaste i stykker alt dei kjem over?

I dag har eg montert eit sidespeil og ein front på ein BMW med superlim, reparert styret på ein sparkesykkel med ducttape, limt saman ei bokside med scotchtape og sydd ei bukse :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på det sånn: toåringen har i hvert fall ikke mista trua på at mamma er gud og kan fikse alt!

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Jeg kan fremdeles ringe til mamma for hjelp når noe blir ødelagt :P

Skrevet

Nyt heltestatusen! Jeg mista den da jeg ikke kunne reparere en hvitveis...

Skrevet

Her føler jeg at denne er helt på sin plass!

Skrevet

Her er det også mamma som kan og vet alt. Om faren sier noe ser de på meg for bekreftelse eller ikke. De tror nesten ikke faren mener det han sier før mamma har sagt at det er sånn.

For å svare på spørsmålet ditt så må jeg si at storesøster er 9 år og har enda ikke gitt seg med å ødelegge og demontere og pelle osv.

Lillebror er 6 1/2 og han har kommet noe lenger der.

Skrevet

Det er deilig så lenge det varer! 

Her har eldste gått over til å ville diskutere vanskelige ting med mamma. "Du kjenner meg noen ganger bedre enn jeg kjenner meg selv" var siste komplimentet fra tenåringen. Det er ikke så verst :) 

Skrevet

Heltestatus er gull.

Jentungen mistet en tann i går. Prosedyren blir fulgt og tanna lagt i glass osv...

I dag var tanna byttet ut mot penger som normalen er.

Jentungen spør pappa, er det du som er tannfeen?

Pappa nei det er jeg ikke.

Ja men det er deg eller mamma!

Mamma det må være du som er tannfeen!

Åh hvordan fant du ut det?

Pappa gir ikke bort penger!!

Skrevet

Gikk en tann her også i helgen! Så da måtte vi frem med André Bjerke igjen. har alt for realistiske unger til at de kjøper tannfé uten skikkelige forklaringer. Og André Bjerke er gull med sin bedrøvede fugl.

Skrevet

Apropos tannfe- her har midi fått høre av sine eldre søskenbarn at om man legger en hard penge i et glass med vann får man hard penge tilbake, legger man tanna i en konvolutt får man lappepenger tilbake, og pakker man tanna inn i gavepapir får man en pakke. Joda.. 

Skrevet

Apropos tannfe- her har midi fått høre av sine eldre søskenbarn at om man legger en hard penge i et glass med vann får man hard penge tilbake, legger man tanna i en konvolutt får man lappepenger tilbake, og pakker man tanna inn i gavepapir får man en pakke. Joda.. 

Den der bør kveles i fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...