Gå til innhold

Silikon plager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har hatt/kjenner til noen som har hatt problemer med implantat?Smerter o.l....?

Jeg tror jeg er blitt syk av silikon....og jeg har hatt det i 6 år....

Anonymous poster hash: e959b...a37
Videoannonse
Annonse
Skrevet

da bør du vel ta deg en tur til kirurgen som opererte deg og ta en prat. Ville vurdert å fjerne innleggene dersom jeg hadde hatt vondt så lenge. Jeg har hatt silikon i 12 år - ingen plager. 

Anonymous poster hash: fafeb...91f
Skrevet

flere kirurger jeg har snakket med nekter for at det er mulig å plages med silikonimplantetene.....

noen leger mener annet......er gravid nå, men skal få de ut fort som bare det etter svangerskapet.

Skrevet

Jeg kjente ei som heller ikke ble hørt på da hun begynte å klage over silikonimplantatene sine. Det var psykisk, eller det var noe helt annet, ble skyldt på andre diagnoser hun hadde, hun overdrev..... det var ikke måte på alt hun fikk vite - for det var ikke mulig å få slike smerter og endring i almenntilstand som hun fikk pga silikonimplantatene.

Til slutt krevde hun å få dem fjernet likevel - det viste seg at begge implantatene hadde lekket ut silikon til brystvevet hennes og av den grunn kunne de ikke sy igjen sårene etter inngrepet for å fjerne silikonen. Det måtte være åpent så betennelse og forhåpentligvis silikon kunne komme ut. Hun gikk i mange (!) uker med åpne sår i etterkant før betennelsen ga seg. Måtte ha skifte av bandasjer av hjemmesykepleien.

Er du i tvil så fjern dem, jeg unner ingen å gå gjennom det hun gjorde!

Anonymous poster hash: bc81d...3fe
Skrevet

uff det hørtes skikkelig ille ut med veninna di:-(

Jeg har vært i mammografi og ultralyd for 2 år siden uten at de fant noe galt, MEN de ser kanskje ikke små lekkasjer på slike undersøkelser?:S

skal fjerne silikonet når jeg er ferdig med graviditeten...det er verdt et forsøk, om det ikke kommer opp en annen diagnose før den tid.......

Skrevet

uff det hørtes skikkelig ille ut med veninna di:-(

Jeg har vært i mammografi og ultralyd for 2 år siden uten at de fant noe galt, MEN de ser kanskje ikke små lekkasjer på slike undersøkelser?:S

skal fjerne silikonet når jeg er ferdig med graviditeten...det er verdt et forsøk, om det ikke kommer opp en annen diagnose før den tid.......

Det vistes ikke noe på mammografi eller ultralyd på hun jeg kjente heller, lekkasjen var nok noe som skjedde litt etter litt over lang tid hos henne.

Anonymous poster hash: bc81d...3fe

Skrevet

okei....uff stakkars jente:S

smertene mine går fra brystet og ut i armen...føler meg utslitt hele dagen i tillegg...null energi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...