Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Som er muslim. Vi hadde det fint sammen. Men etterhvert kom vi til å snakke om barn, selv om det egentlig var altfor tidlig å snakke om. Han fortalte meg at om han fikk barn måtte de bli muslimer, ble det gutt så snipp snipp og jente var det burka på. Jeg ble ganske sjokkert og jeg vil ikke oppdra ett barn på den måten. Så jeg slo opp. Har fått høre at jeg var rasistisk pga det. Men er vel ikke rasistisk å ikke ville at barna skulle være muslim på den harde måten? Anonymous poster hash: 298a8...8b2
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Ha ha. Godt trolleforsøk. "Og jente var det burka på." Anonymous poster hash: 60ea2...a10
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 At han ønsket å omskjære sønnen er en ting, men at han ville at en evt datter skulle ha burka på?? Da er han jo rimelig konservativ... Hvordan kunne han være sammen med en vantro som deg da?? Anonymous poster hash: d4289...b2c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Ha ha. Godt trolleforsøk. "Og jente var det burka på." Anonymous poster hash: 60ea2...a10 Uff, mente selvfølgelig hijab. Er jeg som blander de to Anonymous poster hash: 298a8...8b2
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 At han ønsket å omskjære sønnen er en ting, men at han ville at en evt datter skulle ha burka på?? Da er han jo rimelig konservativ... Hvordan kunne han være sammen med en vantro som deg da?? Anonymous poster hash: d4289...b2c Du skjønner at dete er tull, ikke sant? Kan garantere deg at en muslimsk man som er sammen med en vestlig kvinne ikke ville ønske å iføre datteren sin burka. Det er i det hele tatt svært få muslimer som er tilhengere av burka, selv de mest konservative. Anonymous poster hash: 60ea2...a10
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Dette er ikke tull. Og det var hijab ikke burka. Jeg som blander de to. Selvom jeg egentlig kan forskjellen Anonymous poster hash: 298a8...8b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå