Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Jeg føler meg så slem for barna mine spesielt sønnen min, kunne gjerne vært min siamesiske-tvilling. Og jeg er ikke typen som orker den type kroppskontakt over tid. Og jo mer jeg trenger å ha min egen sfære jo mer klenger han. Hvordan kan jeg få være litt i fred uten å såre eller avvise? Noen ganger løfter jeg han opp og setter han 1 meter eller 2 unna meg, man han tar ikke hintet. Når vi skal ligge å kose og lignende ligger han heller aldri stille jeg blir rar snart. Anonymous poster hash: 1b0ba...99c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Hvor gammel er han da? Behovet for kroppskontakt med mamma varierer litt synes jeg, noen perioder er mer intense enn andre, men så vokser de til og har knapt tid til hudkontakt lenger. Mine to eldste er nå 10 og 13 år og det er sjelden det blir mer kroppskontakt enn en klem før de legger seg.. Barnet ditt trenger av en eller annen grunn denne kontakte, en bekreftelse på at det blir sett og elsket kanskje, i den fasen det er i nå. Noen faser av utviklingen er de jo mer sårbare enn andre, så jeg synes du bare får bite i deg dine egne behov for "luft" akkurat nå og gi barnet det det trenger, det går over. Anonymous poster hash: 063af...27f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Han er 4.5 skjønner jo at han har behov for bekreftelse og det gir jeg han også. Men det blir så intenst at jeg klarer ikke opprettholde entusiasmen, og da føler jeg det blir så kunstig. Anonymous poster hash: 1b0ba...99c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå