Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Hvis jeg forteller min ektemann hvordan jeg har det på jobb, bryter jeg da raushetsplikten? Anonymous poster hash: 12843...ddc
Hjertefru Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Du mener fortsatt taushetsplikten ?? Det vil jo avhenge av hvilken jobb du har, og hva du eventuelt forteller.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Du mener fortsatt taushetsplikten ?? Det vil jo avhenge av hvilken jobb du har, og hva du eventuelt forteller. Ja, det er det jeg mener. Jobber i barnehage. Anonymous poster hash: 12843...ddc
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Du kan fortelle generelt hvordan du har det, men du kan ikke fortelle så mye at foreldre eller barn blir identifisert. Anonymous poster hash: 415ee...500
Hjertefru Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Er sykepleier, så er ikke godt kjent med reglene i barnehage. Men regner med at du trygt kan fortelle din mann hvordan du har det på jobb så lenge du ikke avslører forhold som angår barna og foreldrene. Du kan ikke si hjemme hvilke barn som har diagnose fex og at foreldrene til per skal skilles. Men dette ble du sikkert informert om ved ansettelse. Skrev vel under taushetsærklæring regner jeg med.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Snakker aldri om foreldre eller barn. Han spør hvordan jeg har det, for han ser det er noe som plager meg. Så da er det ok om jeg sier jeg mistrives? Anonymous poster hash: 12843...ddc
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Snakker aldri om foreldre eller barn. Han spør hvordan jeg har det, for han ser det er noe som plager meg. Så da er det ok om jeg sier jeg mistrives? Anonymous poster hash: 12843...ddc Det er greit å si det. Anonymous poster hash: 415ee...500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå