Gå til innhold

Er jeg en dårlig mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er trøtt og sliten etter i går, og i dag føler jeg at jeg bare har lyst til å ha det stille og rolig.

Sendte barna ned til kjellerstua så de kan koser seg med tvspilling og tvtitting... De har vært der noen timer nå, og det er bare så deilig å ha stuen for seg selv...

Er jeg en egoistisk mor?

Anonymous poster hash: 10cd9...e3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egoistisk, ja. Dårlig, nei 😊

Det må da være lov å være litt ego av og til.

Ungene går jo foran det meste til vanlig.

Anonymous poster hash: 5834e...922

Skrevet

Selv om du er sliten trenger vel ikke barna sitte i kjellerstua foran TV? Hva med å sende barna ut?

Anonymous poster hash: 3e645...c8d

Gjest Julia1984
Skrevet

Tror kanskje jeg hadde prioritert annerledes. Men nå er jeg små allergisk mot barn som sitter timesvis foran tv eller spilling.

Skrevet

De har vært ute i 2timer i dag og hele dagen i går:)

Det er heldigvis ikke ofte det skjer, men i dag er det varmt og ingen av oss tåler særlig varme...

Hilsen HI

Skrevet

De har vært ute i 2timer i dag og hele dagen i går:)

Det er heldigvis ikke ofte det skjer, men i dag er det varmt og ingen av oss tåler særlig varme...

Hilsen HI

Hva gjør dere om sommeren når dere klager over varmen allerede i midten av mai???

Skrevet

Syns ikke du er en dårlig mor! Kanskje ungene trenger å få slappe av litt også?

Anonymous poster hash: f6632...618
Skrevet

Skjonner deg godt! Her er det ogsaa utrolig varmt, og vi blir rett og slett uvel av det. Mister all matlyst.

Anonymous poster hash: 35afa...8ee
Skrevet

Vi drar til et sted der det ikke er så varmt. Eller så prøver vi ihvertfall å være ute i 2-3 timer, men i dag er det sånn dag der jeg føler at alt energien min er på bånn og jeg bare har lyst til å bare være alene...får jo dårlig samvittighet, men bedre det enn at mitt humør skal gå utover barna...

Skrevet

Syns hverken du er egoistisk eller en dårlig mor. Barna koser seg og du får litt pusterom. Det er da bare deilig. Men, om været er så fint hos deg som det er her, så hadde jeg prioritert annerledes akkurat i dag. Det er skikkelig sommer i dag, og da syns jeg man bør komme seg ut. I allefall barna. Det er ikke så mange varme sommerdager her i landet.

Skrevet

Syns hverken du er egoistisk eller en dårlig mor. Barna koser seg og du får litt pusterom. Det er da bare deilig. Men, om været er så fint hos deg som det er her, så hadde jeg prioritert annerledes akkurat i dag. Det er skikkelig sommer i dag, og da syns jeg man bør komme seg ut. I allefall barna. Det er ikke så mange varme sommerdager her i landet.

Leste du ikke at hun tåler varmen dårlig??

Skrevet

Lurer på hva hun gjør resten av sommeren når hun klager over varmen i midten av mai allerede.

Skrevet

Lurer på hva hun gjør resten av sommeren når hun klager over varmen i midten av mai allerede.

Jeg blir også dårlig i varmen og sommeren er ikke alltid like morsom nei. Hva er problemet ditt?

Skrevet

Vask bort den dårlig saamvittgheten!!

Noen sier du er egoistisk, mulig men egentlig ikke. De hadde nok ikke hatt det så gøy med en sliten og grinete mamma. Du får slappet av og de koser seg, hadde de ikke det så hadde de kommet opp og klaget til deg.

Her ser ikke ungene mye på tv hver dag ellerr spiller mye, men noen dager kann det være tv og tvspill fra morgen til kveld. Det er helt greit, for det hører til sjeldenhetene og det blir kos, det er ingen vane for ungne.

Idag kunne de igrunn ha kost seg forran tv om de ville, men de begynte å igle med hverandre så de måtte skru av tv. Nå har de forsvinni ut og leker. Hu ene har funnet rare dyr hun leker med i ett bur. Innreder og styrer. Hun andre sviner rundt og koser seg.

Anonymous poster hash: 4d5e6...ed7

Skrevet

Jeg synes du er en GOD mor som lærer barna å aktivisere seg selv enn å være underholderen deres 24/7.

Det var sjeldent vi lekte med mor og far da jeg var luten, vi løp ute med en gjeng andre unger. Bare nå for tiden en liksom må aktivisere dem hele tiden

Anonymous poster hash: d748c...09f

Skrevet

Sånn dag har vi hatt og. Vi har vært litt ute, men og en del inne og det har gått i spilling. Jeg er og sliten i dag. Og det er virkelig varmt ute. Så vi har tatt turer ut i sola, så gode pauser inne.

Skrevet

Her har det vært en blanding av tegnefilm og ute. Eldste tåler ikke sol og varme så godt så han har faktisk vært en del inne eller sittet rolig i skyggen når han dristet seg ut. Nå har jeg satt på en tegnefilm, vi er alle slitne etter i går og lunta hos barna er så og si ikkeeksisterende for øyeblikket... Så for å unngå full krig får de se tegnefilm :) At jeg får en litt rolig stund for meg selv er bare en bonus ;) Jeg anser meg hverken som egoistisk eller en dårlig mor av den grunn, alle familier er forskjellig og jeg velger det som funker for vår familie :) Så får andre tenke og mene det de vil om meg som de selv ønsker ;)

Skrevet

Egoistisk, ja. Dårlig, nei

Det må da være lov å være litt ego av og til.

Ungene går jo foran det meste til vanlig. Anonymous poster hash: 5834e...922

Egoistisk? Jøss, du må ha et underlig syn på morsrollen.

Anonymous poster hash: 5d839...fe7

Skrevet

Hun lar jo tv aktivisere barna... Det er verre enn å aktivisere dem selv spør du meg..

Jeg synes det er trist at man bruker en så deilig dag til å sitte inne.., men så elsker jeg sola da!

Jeg synes du er en GOD mor som lærer barna å aktivisere seg selv enn å være underholderen deres 24/7.

Det var sjeldent vi lekte med mor og far da jeg var luten, vi løp ute med en gjeng andre unger. Bare nå for tiden en liksom må aktivisere dem hele tiden

Anonymous poster hash: d748c...09f

Anonymous poster hash: 56f91...487

Skrevet

Late foreldre setter ungene sine foran tv!

Skrevet

Jeg synes det er trist med unger som sitter inne foran tv på en dag som idag:( vi kom inn for en time siden, da hadde vi vært ute siden kl 9:) da sendte jeg svette, skitne og lykkelige unger i badekaret, og nå er det kveldsmat og barnetv.

Hvor gamle er barna dine hi?

Anonymous poster hash: 56f91...487

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...