Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Hva ser de på på tv? Har hørt det er veldig populært med netflix og serier og sånt nå. Datteren min er 14 og akkurat flyttet til nytt sted og ny skole. Hun sier det er hyggelige jenter, men vanskelig å komme inn i samtaler, fordi alle snakker alltid om tv-ting. Hun ser på tv, men ikke den type jente program, så hun sa hun ønsket å tilpasse seg litt og se på det de andre ser på... Men hun aner ikke hva de ser på og jeg vet ikke, noen tips? Anonymous poster hash: 65904...c80 Anonymous poster hash: 65904...c80
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 "...alle snakker alltid om tv-ting" Hun får ikke med seg hvilke tv-ting de snakker om? Anonymous poster hash: d88b0...683
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Har ei på 13. De gangene hun gidder se tv er det csi, castle, one three hill og gossipgirl det går mest i. Hva hun ser på YouTube har jeg ikke stålkontroll på, men mest musikkvideoer om jeg skal dømme ut fra lyden. Hun ser ikke netflix. Anonymous poster hash: 0de8a...d5a
HvittHus Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Her ser jentene i klassen til min datter: How i met your mother, Prison Break, The walking dead, Pretty little liars, The vampire diaries, Min datter ser Games of thrones og Sherlock Holmes, Greys anatomy, HIMYM, The big bang theory. Men halvparten av det min datter ser på er ikke sosialt akseptert blant 16 åringene.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 "...alle snakker alltid om tv-ting" Hun får ikke med seg hvilke tv-ting de snakker om? Anonymous poster hash: d88b0...683 Nei, jeg tenkte også på det første gangen hun kom til meg med "problemet". Vi har flyttet fra en ganske så liten plass, hvor ingen ser på sånne programmer, så istedet for å si; "så dere "tv-program" i går"? så sier de andre noe med "herregud, så dere da x og y kyssa" Takk for svar Anonymous poster hash: 65904...c80
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Har en på 15 og 17, og det går vel mest i: The Vampire Diaries, The Carrie Diaries, The Originals, Gossip Girl, Prison Break, Pretty Little Liars. Hvis det er på netflix er det garantert det de ser på Anonymous poster hash: 65904...c80
<3 2G <3 Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Det enkleste for henne er vel å spørre hva de snakker om. Da er det mulig å finne seriene og sett de. Kan også være paradise hotell de snakker om. ( Hihi, merker jeg er litt preget av niesen min på snart 17 når det kommer til serier, filmer og bøker )
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 Datteren min på 14 år ser på Glee, pretty little liars og new girl, og noen av vennene hennes ser også på gossip girl og vampire diaries (?) Anonymous poster hash: 12a40...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå