Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Ikke en dritt og ikke en dritt:) Anonymous poster hash: a79d7...58f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Vi er slitne etter en lang dag i går, så her har tvn surret på i bakgrunnen, jeg har lagt flatt ut på sofaen og mann og barn lekt seg på gulvet. De to skal vel ut etterhvert på lekeplassen mens jeg skal rydde og vaske hus. Gleder meg allerede til å finne sengen i kveld. Anonymous poster hash: 8b873...684
PrinsesseHengepupp Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Har mata katta. Ellers ikkeno :-P og det skal jeg fortsette med resten av dagen.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Sprenglesing til eksamen i morgen. Har sendt mini på overnatting hos bestemor så er alene hjemme. Anonymous poster hash: 7bc36...07f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Har vasket kjøkkenet , nå lager jeg meg lunch. Blir grilling seinere . Og resten av huset skal vaskes og ryddes. Men det går litt seint når jeg er gravid og kvalm. Anonymous poster hash: 29cb5...8dc
Tired mama Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Sole meg og slappe av. Har rukket å gjøre begge deler.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 Nå spiser jeg is på terrassen & er glad jeg fant en kjole med plass til gravid magen får kjøpe litt mer sommer klær i morgen snart blir det en svipptur til den lokale indiske matbutikken & kjøpe en pose med scampi som æ har store planer om å grille til middag Anonymous poster hash: d577e...543
DramaMama Skrevet 18. mai 2014 #9 Skrevet 18. mai 2014 Jeg har sovet ut, var sliten etter en lang dag i går. Mannen har lekt med jenta vår. Skal snart ta meg en ridetur i finværet og få litt frisk luft.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #10 Skrevet 18. mai 2014 Vært ute og lekt med pjokken, klippet gresset, vært i byen og spist is på brygga. Straks grilling Anonymous poster hash: 32124...bec
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #11 Skrevet 18. mai 2014 Første trilletur med babyen vår og lunsj ute Anonymous poster hash: e8722...9f3
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #12 Skrevet 18. mai 2014 Hadde planer om å gjøre minst mulig. Var på dugnad kl 10, rydde etter 17mai igår. Det gikk overraskende fort, så meg og ungene har bakt bløtekake. Skulle egentlig bake den på fredag, men sliten ette rå kommet fra jobb kl 10. Orka heller ikke igår, men idag orket vi og koste oss på kjøkkenet. Kake med norgeflagg på, ett must for ungene vist. Vi har tatt løvetann ute, rydda og ordnet litt i hagen. Har ikke rekt å ordne i hagen i år, så den er ikke pen. Den ser bedre ut nå, og kommer til å kose oss der enstund tenker jeg. Ungene leker, hjelperr litt til og koser seg. Vi får besøk senere idag, uvist når så vi må være i nærheten. Besøk som bor på andre siden av landet og en i usa, så må jo være hjemme da. De er jo ikke her så ofte. Mannen sover, så når han våkner må jeg sette over noen vaskemaskiner. Kan ikke sette de på npr han sover siden de er i rommet under og han våkner av de går. Han har vært på nattevakt og skal på nattevakt igjen. Mulig det blir film på tv i kveld, barn som sov 15tim i natt, så spørs når de sovner i kveld..... Anonymous poster hash: 01823...705
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #13 Skrevet 18. mai 2014 Har vasket huset litt og ordnet i hagen. Var ute med mini for å kjøpe en slush, nå leker hun i hagen. Vi venter til besteforeldre kommer på besøk (de bor i utlandet). Vi gleder oss. Anonymous poster hash: c189d...37e
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. mai 2014 #14 Skrevet 18. mai 2014 Har feber og er forkjølet så har ligget i senga nesten i hele dag og har ikke noen planer om å stå opp før ungene er i seng.
Himmel og hav Skrevet 18. mai 2014 #15 Skrevet 18. mai 2014 Har vaska bunadskjorta og bunadstrømpene, luka og vanna litt ute, og det er vel omtrent det jeg kan skryte på meg av praktiske, vettuge gjøremål hittil i dag. Har planer om å få lagt opp ei bukse, fiksa på en kjole og noe annet småtteri, og så har jeg i grunnen lyst på soft is, men så lenge rumpa sitter fast i sofaen så ser det dårlig ut. Får ikke gjort stort annet enn å sitte her til arbeidslysta kommer og overmanner meg heller. Grusomme greier
junimamma81 Skrevet 18. mai 2014 #16 Skrevet 18. mai 2014 Begynte dagen med å skifte gardiner på stua. Skulle gjøre det før 17 mai, men har nettopp begynt å jobbe etter permisjon og er sliten etter jobb:p dette og en oppvaskmaskin ble gjort før samboer sto opp.etter duppen til lillegutt har vi vært ute i sola, gan ble underholdt av nabojentene og vi fikk luket litt ugress og satt sammen gressklipper. Lager middag nå, ny dupp te lillegutt etterpå og kanskje en tur til plantasjen. Mangler litt blomster ute:-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #17 Skrevet 18. mai 2014 Jeg og sjuåringen sov lenge idag- ble vekt av ringeklokken kl 10. Så da sto vi opp og spiste frokost før han forsvant ut. Hagen har vært full av barn, og de var også inne ei stund og spiste litt i 13 tiden når det kom en del regn. Jeg har ryddet, vasket noe klær, bakt brød og sett på tv. Nå har vi akkurat spist middag og han ligger på sofa med iPad og jeg med tlf. Herlig avslappende. Sikkert ikke lenge før det ringer på døra igjen;-)) Planen for resten av dagen er å fortsette å sløve. Anonymous poster hash: e0996...a09
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #18 Skrevet 18. mai 2014 Her er det syke unger så har bare vært litt ute i hagen, orker ikke noe lengre turer. Mye tv og iPad men vi har hatt endel hobbyaktiviteter. Tegnet, malt, laget smykker, gipsfigurer etc. Anonymous poster hash: d5171...c85
Verpus Skrevet 18. mai 2014 #19 Skrevet 18. mai 2014 Har sett på film og ellers glodd på tlf og på datan. Driver og prøver å overbevise samboer om å nyte sola med meg. Har er ikke særlig positiv til det.. Kjiping.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #20 Skrevet 18. mai 2014 Drakk kaffe og koste meg med en deilig frokost. Etter det tok jeg av sengetøyet og vasket det. Vasket hele huset, mannen lagde middag og spiste istad. Nå skal jeg dusje og etterpå sette på nytt sengetøy og sitte å slappe av Anonymous poster hash: 6628d...560
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #21 Skrevet 18. mai 2014 Trillet tur med baby, vasket hus og klær, vært på plantasjen å kjøpt litt blomster og små ting. Så blir det vel litt middag før mini skal i seng. Da skal jeg kose meg med en is og litt tv-titting. Deilig søndag😀😀 Anonymous poster hash: 7d128...44c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #22 Skrevet 18. mai 2014 Sittet inne og skrevet på hovedoppgava til videreutdanninga jeg tar - litt stressa siden jeg må bli ferdig så snart jeg bare klarer før føden kaller... Kjipt når det er såååå fint vær ute :-( Anonymous poster hash: 0fbcc...d14
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #23 Skrevet 18. mai 2014 Reist med fly i dag. Resten av dagen skal gå med til videre planlegging av den butikkturen jeg skulle/skal på.. Den blir det ikke.noe av, men får tenke litt på det likevel Anonymous poster hash: 053f4...85d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #24 Skrevet 18. mai 2014 Planen var å gjøre minst mulig på lengst mulig tid, og sånn har det blitt også Ungene har vært ute siden kl 10.30, de har syklet og herjet, og vi har bygd hytte i skogholtet bak garasjene. Telte 10 unger istad Anonymous poster hash: 29824...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå