Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #1 Skrevet 18. mai 2014 Jeg er alenemor, har "bare" ett barn, et relativt enkelt barn også. Krever oppmerksomhet hele tiden, men sutrer aldri, og er enkel å ha med seg bort. Likevel, denne helgen..den tar jo aldri slutt!! På fredag var det tog med barnehagen, skulle møtes senest ni i byen, sto en time og ventet der, fikk se herlige barnet mitt smile å le i toget. Så var det opp i barnehagen etterpå, kaker og kaffi. Ta med barnet hjem, handle for hele uka, gjøre klart bunader og flagg til lørdagen. Barnet våknet halv fem i går, spent som bare det, fikk i oss en god frokost, på med finstasen og ned i byen for å se barnetoget halv ti. Kjøpe ballonger, pølser, kaker og is. Opp på skolen for å møte min mor, barnet mitt var alle steder på en gang, og jeg sleit med å se hvor han var til enhver tid..stressa! Så ned i byen igjen for borgerlig og russetog, mere mat, mer kaker..mer venting på fortauskanten. Hjem etter det, lage middag, kose oss med resten av dagen, lagde god mat, satt ute i sola..så var det kvelden, ungen var lagt, jeg rydda leiligheten for dagens kaos. Ble vekket kvart på fem i dag av en sånn fantastisk irriterende heliumballong trykket opp i trynet: god morgen mamma!! Og kl er nå bare 12!? Denne helgen tar aldri slutt! Er det lov å være sliten? Føler alle andre bare har kosa seg med 17.mai helga, mens jeg er helt utslitt!! Anonymous poster hash: c4d9d...457
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #2 Skrevet 18. mai 2014 Klart det er lov å være sliten. Jeg er også 100% alene, med en 4åring, men jeg liker helger hvor det skjer noe og er aktivitet. Da slipper jeg å finne på noe, hehe, og vi har masse å gjøre I dag sløver vi hjemme med kaffe, pc og lydbok. Helt utslitt etter i går Send ungen ut for å leke eller noe. Få ut litt energi, så går det gjerne bedre. Anonymous poster hash: 16783...573
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Dette er nok likt over hele linjen for de fleste barnefamilier Høres ut som dere har hatt det kjekt da, men selvsagt blir en sliten. Send ungen for å leke og strekk deg på sofaen Anonymous poster hash: 008df...52d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Sendte min ut i hagen med noen leker, orket ikke mer mas og gnål Han kan være ute til vi skal gå tur.. Anonymous poster hash: 8ecdc...96b
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Høres veldig kjent ut. Sitter alene med 3 her, der 2 er syke. Å gå ut er dermed ingen alternativ ( har prøvd) så her er det sofadag med tv... Og det fineste været ute! Har du mulighet så gå ut en tur. Anonymous poster hash: 701bd...cee
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 100% alene jeg også med ett barn. Syns også helgen har vært lang, men nå er jeg veldig glad i helgene da;-) Min er muligens noe eldre enn din. Han er 6 år og bor omtrent ute på denne årstiden. Siden han er blitt såpass stor også så føler jeg nesten at tilværelsen min er snudd på hodet- fått så enormt med tid for meg selv etter å ha vært alene siden før fødselen. Og ja; det er lov å være sliten. Be noen venner av barnet på besøk! Det syns jeg bestandig var/er så kjekt, og da kunne jeg sløve på sofa fremfor tv mens de lekte:-)) Anonymous poster hash: 3faba...446
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 100% alene jeg også med ett barn. Syns også helgen har vært lang, men nå er jeg veldig glad i helgene da;-) Min er muligens noe eldre enn din. Han er 6 år og bor omtrent ute på denne årstiden. Siden han er blitt såpass stor også så føler jeg nesten at tilværelsen min er snudd på hodet- fått så enormt med tid for meg selv etter å ha vært alene siden før fødselen. Og ja; det er lov å være sliten. Be noen venner av barnet på besøk! Det syns jeg bestandig var/er så kjekt, og da kunne jeg sløve på sofa fremfor tv mens de lekte:-)) Anonymous poster hash: 3faba...446 Og glemte å si. Det blir enklere!! Når de vokser til blir alt lettere:-)) Anonymous poster hash: 3faba...446
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 Bra det er flere som er slitne! Kanskje fælt å si!? Min er tre år, og nekter å gjøre ting alene, vi har vært ute i mange timer i dag. Men nå kommer snart ei venninne på besøk med sine barn, så da skjer det noe i det minste.. . Hi Anonymous poster hash: c4d9d...457
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå