Gå til innhold

Er jenta mi "smart" for alderen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 13 mnd. Når storesøster tegner sitter hun og sorterer blyantene slik at alle ligger med spissen opp. Og hun klarer å legge alle i esken, de står riktig vei og ikke sånn at esken buler slik det blir hvis man setter de inn feil og for fort.

Hun klarer putteboksen sin uten noe som helst utfordring. Og er veldig flink på puslespill. Er det smart, eller er hun evt flink motorisk? Søsteren gjorde ikke dette, mulig hun var treg :P

Anonymous poster hash: 6a32a...6b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink motorisk og god hukommelse :) Sistemann er slik han også, men heller treg språkmessig.

Skrevet

God finmotorikk og sans for orden og system har hun i allefall, og jeg kjenner en jente som var akkurat sånn da hun var lita, ville lage systemer og sortere alt. Hun er 7 nå og ei smart jente som tar ting fort!

Skrevet

Har en på snart 13 mnd og ha spiser på blyantene og liker best lokket på putteboksen mens klossene flyr veggimellom :D

Smart eller ei, flink er hun uansett :)

Skrevet

Har en på snart 13 mnd og ha spiser på blyantene og liker best lokket på putteboksen mens klossene flyr veggimellom :D

Smart eller ei, flink er hun uansett :)

Hehe, så søt :) Sånn var storesøster her, litt derfor jeg lurte. Ekstreeeeem forskjell på de ! :)

Anonymous poster hash: 99cce...513

Skrevet

En liten organisator :-)

Skrevet

Lærenem, rask til å lære av en god læremester; storesøster. Godt utviklet motorikk, tydeligvis. Om hun er smart? For tidlig å si, men i allw fall ganske tidlig ute. :-)

Anonymous poster hash: e7299...91d

Skrevet

Jeg har også en sånn liten organisator. Vet ikke om hun er smartere enn de på samme alder, men hun er i alle fall langt mer opptatt av orden og system :)

Anonymous poster hash: 819ce...57a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...