Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Hvor gammel mener dere at ungdommene må være for å få reise til byen og se på fyrverkeriet alene? De blir hentet.... Anonymous poster hash: 227ee...22c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 12 ca. Avhengig av modenhet og hvor dere bor. Her tok 14 og 11 åringen bybanen ned og opp igjen for å se fyrverkeri. Anonymous poster hash: c939e...bed
Gjest lillehi Skrevet 18. mai 2014 #3 Skrevet 18. mai 2014 Takk for dette innlegget😃 jeg var så usikker på om jeg gjorde rett i å la jenten min få dra å se på fyrverkeriet! Hadde vondt i magen og følte meg kjempeuansvarlig😰 hun er snart 14. Men det gikk kjempefint og de koste seg veldig! Er glad for at jeg ikke var helt på viddene når jeg lot meg overtale! 😃
amandine Skrevet 18. mai 2014 #4 Skrevet 18. mai 2014 Vet du, det synes jeg var skikkelig uansvarlig. Det er alt for mye fyll og bråk i sentrum og på bybanen til at 11,12,13 eller 14-åringer har noe der å gjøre om sen kveld/natt alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå