Gå til innhold

I september skulle barnet mitt blitt 5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten 5 åring, sikkert forventningsfull til å begynne på skolen neste år, siden storesøster begynner i 1.klasse i år.

Men du lille venn er ikke her, du fikk ikke bli med å spise is med søsknene dine i dag.

Jeg får aldri høre latteren din, jeg får aldri trøste deg hvis du slår deg.

Jeg får aldri ha deg på mitt fang.

Du fikk bare ligge i hånden min, så liten og helt uskyldig, hvilken mor er jeg som drepte deg, du som bare var så liten. Og så gravla jeg deg i et skogholt når jeg kom hjem, fordi jeg ville ikke skylle deg ned i toalettet på sykehuset. Det var frost og jorden var så kald.. du burde ligge trygt i magen min, jeg blødde ut tykke bind gjennom buksa, alt det som skulle beskytte deg, så mye blod.

Jeg hater sykehuset som gav meg pillen, selv om jeg tok den selv, jeg angret så fort, men trodde det ikke var noen vei tilbake etter at første pille var tatt.

Å tilgi meg lille venn, jeg elsker deg så høyt!

Anonymous poster hash: a3fce...e8e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:'(

Anonymous poster hash: a7017...c31

Skrevet

Frysninger :( Kunnet hatt et barn på 5 år selv men det døde i magen, ganske tidlig. Har en sønn nå på 7 mnd.

Klem!

Anonymous poster hash: a3c2c...ad8

Skrevet

Huff, håper andre som vurderer abort kan ta lærdom av det du skrev.

Anonymous poster hash: 1294c...190
Skrevet

Klem til deg. Det var veldig trist du ikke fikk korrekt info på sykehuset. Dessverre er det vanslig å si til jenter at det ikke er noen vei tilbake. Det er slutten for noen fostre, men ikke for alle etter inntak av den første pillen.

Jeg har også tatt abort, og kjenner sorgen noen ganger innimellom likevel. Selv om jeg er en av de eldre her inne.

Jeg tror vi alle jenter som egentlig hadde et ønske om å gjennomføre, men som ikke gjorde det likevel av ymse grunner, vil føle en slags sorg resten av livet. Moren min er 60 år. Hun gråter fremdeles hvis hun tenker på aborten hun tok da hun var ung (under HELT andre omstendigheter, for da var dette ikke tillatt i Norge..)

Jeg har lest en del filosofi og etikk, om livet og døden, livets begynnelse og abort. Det hjalp meg en god del.

Skrevet

Abort propaganda!!!

Anonymous poster hash: b35a3...c49
Skrevet

Abort propaganda!!!

Du mener i såfall anti-abort propaganda??? Hold deg for god for dette. Jeg er for selvbestemt abort og har opplevd sorg rundt aborten jeg tok likevel, som titusenvis av andre kvinner. Vi er mennesker, og ikke roboter. Å bli gravid gjør noe med oss. Selv om vi ikke beholder.

Skrevet

Tvilsomt at dette er sant

Anonymous poster hash: 1fdbe...687

Skrevet

Tvilsomt at dette er sant

Anonymous poster hash: 1fdbe...687

Hvorfor kan det ikke være sant?? Det er mange kvinner som angrer på abort. Selvom de kansje ville og trengte det der og da. Man kan angre på alt så hvorfor ikke abort?

Anonymous poster hash: 1cab6...6fb

Skrevet

Abort propaganda!!!

Du mener i såfall anti-abort propaganda??? Hold deg for god for dette. Jeg er for selvbestemt abort og har opplevd sorg rundt aborten jeg tok likevel, som titusenvis av andre kvinner. Vi er mennesker, og ikke roboter. Å bli gravid gjør noe med oss. Selv om vi ikke beholder.

Mente anti-abort ja. Mange tar abort og tenker ikke over det igjen. For noen er abort det riktige.

Skrevet

For noe fordømt piss!! Anti-abort propaganda! Du burde skamme deg over å skrive slikt!!!!!

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

For noe fordømt piss!! Anti-abort propaganda! Du burde skamme deg over å skrive slikt!!!!!

Hvorfor skulle hun skamme seg?

Skrevet

Omg. Ta deg sammen. Du tok pillen selv. DITT eget valg. Ingen andres feil

Anonymous poster hash: 50f19...e36

Skrevet

Alle aborter er dessverre ikke like gjennomtenkte. Det er mange kvinner som senere angrer.

Anonymous poster hash: 1075f...d72

Skrevet

Abort propaganda!!!

Du er ond, jeg skriver ned disse ordene når jeg er så sårbar og trist og så får jeg sånne svar ...hva er det med folk? Jeg håper du aldri får opplevd noe slikt som jeg har opplevd.

Det er lenge siden nå, jeg er ikke lenger trist hver dag som jeg var det første året etter. Sorgen har sluppet taket, men avogtil faller jeg bare i kjelleren, som i går kveld. Det falt meg inn å skrive ned hvordan jeg følte det, som et brev til barnet jeg aldri ble kjent med :(

Hvordan folk kan tråkke på noen som allerede ligger nede, da er det noe galt altså! Ta dere sammen og vis litt medfølelse for ditt medmenneske (du over og du som skrev at dette ikke kan være sant).

Hvorfor kan det ikke være sant, fordi jeg tok h*n med hjem, og ikke trakk alt ned i do som mange andre gjør?

HI

Skrevet

Barnet mitt kunne vært 1 år nå :( vondt i hjertet mitt. Men uten ord. Bare tårer.. <3 <3 <3

Anonymous poster hash: 2e6dd...5fd

Skrevet

Påfallende mange som angrer på abort om dagen...

Anonymous poster hash: 8edcf...e55

Skrevet

Takk til dere som skrev positivt til meg :hjertesmil: , hadde egentlig bare forventet meg oppmuntrende ord til en som er langt nede, men glemte at dette er et anonym forum der folk gulper opp det de vil ...

HI

Skrevet

Barnet mitt kunne vært 1 år nå :( vondt i hjertet mitt. Men uten ord. Bare tårer.. <3 <3 <3

Anonymous poster hash: 2e6dd...5fd

:hug:

HI

Skrevet

Trist lesning, og forferdelig at du hatt slik anger av valget du tok for nærmere 6 år siden! Måten du skriver på er sårt, men jeg håper du ikke prøver å,gi dem som har tatt abort dårlig samvitiighet for valget dem har tatt.

Hvis jeg skal tenke slik som du gjør, så skulle jeg hatt et barn på 13!!! År nå.

Jeg har aldri angret og vært i tvil om at valget jeg tok den gang da var det riktige for meg.

Anonymous poster hash: 0463e...4e3

Skrevet

Trist lesning, og forferdelig at du hatt slik anger av valget du tok for nærmere 6 år siden! Måten du skriver på er sårt, men jeg håper du ikke prøver å,gi dem som har tatt abort dårlig samvitiighet for valget dem har tatt.

Hvis jeg skal tenke slik som du gjør, så skulle jeg hatt et barn på 13!!! År nå.

Jeg har aldri angret og vært i tvil om at valget jeg tok den gang da var det riktige for meg. Anonymous poster hash: 0463e...4e3

Hvis man føler at andres meninger fører til dårlig samvittighet og skyldfølelse for valget en har tatt så synes jeg man må gå inn i seg selv å finne ut om man gjorde et godt valg. Hvorfor fører i såfall andres meninger og erfaringer om abort til dårlige følelser angående ens eget valg? Følelsene må komme et sted ifra, og det er en selv.

De som har tatt abort kan ikke skånes fra andres meninger som om abort var et ikke-tema. Selv om det var aldri så vanskelig og grusomt. Abort er et etisk dilemma som samfunnet ikke kan overse. Med det sier jeg ikke at det alltid er moralsk galt med abort. Jeg er for en fornuftig regulert abortlov, men like trist hver gang jeg hører om livet som gikk tapt. Og nei, jeg er ikke religiøs.

Anonymous poster hash: 1075f...d72

Skrevet

Altfor mange som handler altfor fort.

Tragisk

Anonymous poster hash: 9cdd4...c84
Skrevet

Sånne innlegg var det ENORMT mye av her for en tid tilbake, og alle var skrevet i samme stil. Spesielt på abortforumet som fantes før var det masse sånn dritt! 

Håper moderator ser dette og fjerner brukere som sprer sånn uhygge!

Anonymous poster hash: e986b...c07
Skrevet

Herregud, ta deg sammen! DU valgte abort, stå for valget ditt!

Anonymous poster hash: 008aa...d41

Skrevet

Abort propaganda!!!

Du er ond, jeg skriver ned disse ordene når jeg er så sårbar og trist og så får jeg sånne svar ...hva er det med folk? Jeg håper du aldri får opplevd noe slikt som jeg har opplevd.

Det er lenge siden nå, jeg er ikke lenger trist hver dag som jeg var det første året etter. Sorgen har sluppet taket, men avogtil faller jeg bare i kjelleren, som i går kveld. Det falt meg inn å skrive ned hvordan jeg følte det, som et brev til barnet jeg aldri ble kjent med :(

Hvordan folk kan tråkke på noen som allerede ligger nede, da er det noe galt altså! Ta dere sammen og vis litt medfølelse for ditt medmenneske (du over og du som skrev at dette ikke kan være sant).

Hvorfor kan det ikke være sant, fordi jeg tok h*n med hjem, og ikke trakk alt ned i do som mange andre gjør?

HI

JEG er ond? Hva med deg som skylder på andre for DINE dårlige valg?

Også påfallende hvor mange som har tatt den første pillen og angret i det siste...

Selvfølgelig trist at du føler det slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...