Gå til innhold

Betatt av en kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, jeg har kommet i en forvirrende situasjon.

Jeg har man siden 10 år tilbake, 2 barn. Jeg er vanvittig gla i han og vet han er verdens beste mann. Men det er dessverre ikke noen forelskelse igjen. Vi har aldri sex, han gir meg aldri komplinger lenger etc.

Så for et år siden fikk jeg en ny kollega på jobb. Han er sprudlende, 7 år yngre og får meg til å le hele tiden.

Vi jobber bra sammen i et team på 5. Han er veldig fysisk av seg og klemmer gjerne på alle oss 4 damer, men har alltid vært litt ekstra på meg. Han er i forhold.

Men så den siste tiden så har dette gått over i en litt ny fase. Han stryker på meg hele tiden, kysser meg på kinnet, gir meg vanvittige komplimanger. Forteller andre om hvor gla han er blitt i meg, at jeg har øyne som er farlig vakre. Tuller om hvordan barna våres hadde blitt. For to uker siden hadde vi fest og vi endte med å henge rundt hele kvelden.

Så sitter jeg nå med to ting. Hva mener en gutt med alt dette? Er dette normalt av en mann å gjøre hvis det ikke er noe spenning. 

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt smigret og kanskje til og med betatt. Han gir meg så vanvittig mye oppmerksomhet som jeg nå kjenner at jeg savnet i alle år. Når jeg sovner tenker jeg på han og jeg gleder meg til hver gang vi har møter da vi kommer til å møtes. Aaarg...jeg vet ikke helt hva jeg driver meg kjenner jeg.

Anonymous poster hash: 7d7d3...3c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips å komme med desverre, da jeg er i en lignende situasjon selv.

Jeg og mannen har det ikke bra, og har ikke hatt det de siste to årene. mye krangling og lite kjærlighet.

Jeg jobber sammen med en flott mann som jeg har blitt litt betatt av.. Har ikke skjedd noe mellom oss, men jeg merker jeg har en del sommerfugler i magen på jobb. Han er singel og flørter litt med meg.

Jeg har aller mest lyst til å flytte fra mannen min å bli lykkelig alene eller sammen med noen andre, men jeg blir av hensyn til barna. (vi krangler ikke foran dem).

Orker bare ikke å ta tak i alt det praktiske ved å forlate han. Har ingen motivasjon til det. liksom enklere å la d skure og gå.

Hvis du er lykkelig med mannen din, ville jeg konsentrert meg om å finne igjen gnisten med han fremfor kollegaen din. :)

Anonymous poster hash: c8ae5...23c

Skrevet

Det er det som er så rart for jeg bryr meg vanvittig mye om mannen min. Han er real, kjekk og godhjertet. Men han er så vanvittig dårlig på å få meg til å gi meg det jeg trenger. Jeg savner noen som sier at jeg er vakker når jeg pyntet meg, stryker på meg og slikt. Jeg har sagt dette under alle disse årene så han vet at jeg trenger det, men han er ikke den typen i det hele tatt.

Når jeg nå får dette av en annen så føler jeg sterkere på at jeg trenger dette for å være lykkelig. Mannen min er som han er, det tror jeg ikke kommer forandre seg dessverre.

Og hvordan griper jeg dette an med kollegaen min? Jeg er så usikker på hva som egentlig er på vei å skje mellom oss. Den ene stunden føler jeg at han er lykkelig sammen med kjæresten sin, for å i neste sekund føle at han er veldig tiltrukket av meg. Vi kommer til å jobbe sammen lenge så er redd for å skape noe tull der. Hvor ille er det å flørte med kollegaen, selv hvis det ikke skjer noe?

Forvirret HI

Anonymous poster hash: 7d7d3...3c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...