Gå til innhold

Jeg sitter og gråter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det at ingen svarer på dette innlegget forteller mye om hvor kalde mange nordmenn desverre er.

Vi har det altfor godt i Norge, men vi må ikke glemme mennesker i krise.

Mens vi feiret idag mistet 20 mennsker livet sitt i flommen....

Anonymous poster hash: 88b81...e1f

Nordmenn er ganske kalde

Anonymous poster hash: 733a3...4e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om mange som norske som er glad i Serbia og Bosnia og både har gitt penger og delt lenker på Facebook til ulike steder man kan gi, mange er engasjert og har delt videre. Det har vært veldig lite om dette i media, men nå tror jeg folk har blitt mer oppmerksomme på katastrofen på Balkan. Jeg har gitt 1000 kroner til Bosnia og Srbia i dag, og håper det monner litt. Det er mye penger for meg i hvert fall.

Anonymous poster hash: 6d4ee...aa6

Skrevet

Hadde jeg flyttet til et annet land pga krig og så kom det en flom, og en av mine kjære døde. Da hadde jeg ikke startet en slik tråd for å slenge dritt om folk i landet jeg bor i, et land som tok meg i mot og ikke sendte meg tilbake til krigen. Jeg hadde sørget i ro og bidratt med det jeg kunne. Og jeg har respekt for mennesker og skjønner at ikke hele verden stopper opp pga flom i et land. Veldig fælt JA men herregud det skjer tragedier over alt i verden stadig vekk. Skal vi si opp jobben alle sammen og reise til Bosnia og bruke alle våre penger på å hjelpe dere? Hva er det du vil vi skal gjøre? 31 barn har dødd i en bussbrann i Colombia. 162.000 er så langt døde i krigen i Syra. Helt j.....!!

Jeg gir til veldedighet, månedlig, faste trekk. Og tjener ikke bra, så jeg bidrar masse syns jeg, har valgt å ta meg rå til det. Men jeg har ikke rå til å betale til alle tragedier som skjer. Innimellom betaler jeg til noe, f.eks jeg ga 200kr til Syria for en uke siden. Nå har jeg 225kr på kontoen som skal vare ut uken, jeg klarer det men kan ikke gi 200kr til Bosnia eller et annet land nå. Klær har jeg dessverre ikke å gi bort, ga et lass til Fretex i forrige uke. Skulle ønske jeg kunne bidra med den blir ikke denne uken iallfall.

Ja jeg er kald, nei er du HI som ikke klarer å se at vi lever alle i samme verden, ikke bare i Norge og Bosnia.

Anonymous poster hash: 6bcc4...373

Skrevet

En står seg selv nærmest. Det er klart du reagerer på det som skjer i ditt hjemland.

Men å bli irritert på at folk her inne bruker for lang tid, etter ditt skjønn, på å svare her, er rett og slett idiotisk. Det var nasjonaldagen vår, en dag de aller fleste av oss er opptatt med helt andre ting enn dette forumet.

Hvis vi plutselig skulle avlyst hele feiringa for å sitte her å surve sammen med deg, burde vi jo gjøre det med alt det andre tragiske som skjer i verden.

Og jo, naturkatastrofer er forferdelige, men jeg vil påstå at krig, som i syria, er enda verre!

Ja jeg vet det er verre vi har opplevd krig og! Anonymous poster hash: f8741...f2f

Hvorfor flytter dere ikke tilbake til deres eget land og hjelper dem som trenger det? Hyklere!

Anonymous poster hash: d0a01...e68

Skrevet

En står seg selv nærmest. Det er klart du reagerer på det som skjer i ditt hjemland.

Men å bli irritert på at folk her inne bruker for lang tid, etter ditt skjønn, på å svare her, er rett og slett idiotisk. Det var nasjonaldagen vår, en dag de aller fleste av oss er opptatt med helt andre ting enn dette forumet.

Hvis vi plutselig skulle avlyst hele feiringa for å sitte her å surve sammen med deg, burde vi jo gjøre det med alt det andre tragiske som skjer i verden.

Og jo, naturkatastrofer er forferdelige, men jeg vil påstå at krig, som i syria, er enda verre!

Ja jeg vet det er verre vi har opplevd krig og! Anonymous poster hash: f8741...f2f
Hvorfor flytter dere ikke tilbake til deres eget land og hjelper dem som trenger det? Hyklere!

Rasist!!! Æsj!!!

Anonymous poster hash: f8741...f2f

Skrevet

Rasist!!! Æsj!!!

Anonymous poster hash: f8741...f2f

Hva er rasistisk med det?! Du har tydeligvis ikke noe godt svar, og føler deg skyldig fordi du ikke bor i hjemlandet ditt og hjelper til der. Egoist! Ingen mennesker er kaldere enn de som driter i sine egne. Det er IKKE nok å sitte på et nettforum og gi uttrykk for at man synes synd på sine landsmenn.

Skrevet

Det er mye grusomhet og urettferdig i verden. En kan ikke ta alt innover seg, for da blir det umulig å leve et godt liv selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...