Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Helt utrolig, at jeg har gjort det i grunn. Har vært aktiv i å skrive, og svare i 9 mnd.. Gjerne innom en gang for dagen.Men det er så mye teite folk og idiotiske svar å få her inne enkelte ganger at jeg blir flau.. Enkelte svar jeg har fått og jeg har lest andre har fått gjør at jeg skammer meg over noen av dere! Noen virker oppriktig og super skjønne..Håper dere vet hvem dere er. Andre som noen skikkelige megger som bare vil vondt verre for andre. sier dermed takkfor meg. Og vil ønske de skjønne mødrene og fedrene her inne Lykke til.. Begir meg nok ikke inn på et slikt forum som dette igjen. Anonymous poster hash: b8110...50f
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Who cares. Haha Anonymous poster hash: 52b1b...95c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Helt utrolig, at jeg har gjort det i grunn. Har vært aktiv i å skrive, og svare i 9 mnd.. Gjerne innom en gang for dagen.Men det er så mye teite folk og idiotiske svar å få her inne enkelte ganger at jeg blir flau.. Enkelte svar jeg har fått og jeg har lest andre har fått gjør at jeg skammer meg over noen av dere! Noen virker oppriktig og super skjønne..Håper dere vet hvem dere er. Andre som noen skikkelige megger som bare vil vondt verre for andre. sier dermed takkfor meg. Og vil ønske de skjønne mødrene og fedrene her inne Lykke til.. Begir meg nok ikke inn på et slikt forum som dette igjen. Anonymous poster hash: b8110...50f Helt enig. Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg er her inne. Men så ser man at det finnes like mange hyggelige og søte personer, så det veier mer enn opp for de spydige, ufordragelige personene med null empati Anonymous poster hash: c3027...761
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Jeg har aldri skjønt hvorfor noen skammer seg over andre? Reflekterer det negativt på deg som person hva ukjente gjør? Anonymous poster hash: 55e49...82d
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Jeg har aldri skjønt hvorfor noen skammer seg over andre? Reflekterer det negativt på deg som person hva ukjente gjør? Anonymous poster hash: 55e49...82d enig. Får dem vel til å føle seg bedre da... Anonymous poster hash: 52b1b...95c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #7 Skrevet 17. mai 2014 Blir trist av enkelte svar noen får her inne bare. Som tydelig trenger råd. Anonymous poster hash: b8110...50f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 Helt utrolig, at jeg har gjort det i grunn. Har vært aktiv i å skrive, og svare i 9 mnd.. Gjerne innom en gang for dagen.Men det er så mye teite folk og idiotiske svar å få her inne enkelte ganger at jeg blir flau.. Enkelte svar jeg har fått og jeg har lest andre har fått gjør at jeg skammer meg over noen av dere! Noen virker oppriktig og super skjønne..Håper dere vet hvem dere er. Andre som noen skikkelige megger som bare vil vondt verre for andre. sier dermed takkfor meg. Og vil ønske de skjønne mødrene og fedrene her inne Lykke til.. Begir meg nok ikke inn på et slikt forum som dette igjen. Anonymous poster hash: b8110...50f Ha ha, virkelig what ever! Adjø! Anonymous poster hash: 79fb0...606
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #9 Skrevet 18. mai 2014 Good riddens! Anonymous poster hash: fc1fd...692
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 18. mai 2014 #10 Skrevet 18. mai 2014 Bruker ikke skrive stygt på forumet. Men at voksne mødre skriver dramaqueen avskjedsinnlegg som om de var kjendiser er for meg en gåte. Skulle tro man sluttet med sånn drama da man gikk ut av ungdomsskolen.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #11 Skrevet 18. mai 2014 Poenget med å ta farvel som anonym er? Ingen vet jo hvem du er. Meningsløst. 🙊 Anonymous poster hash: c2f23...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå