Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 .. Når man skal på besøk, trening, fest ++. ? Da med barn inni bildet tenker jeg Jeg forteller alltid samboer sånn ca når jeg kommer hjem sånn ca. Ikke fordi verken han eller jeg er kontrollerende (Unner hverandre alenetid), men sånn at han vet når han kan vente meg hjem siden vi har en liten baby sammen. Eller er normen å bare være så lenge borte man vil, og nyte alenetid uten barn? Han har i skrivende stund vært borte i fire timer for å se en fotballkamp 5 min unna.. Aner ikke når han kommer hjem, men gidder ikke mase heller. Litt kjedelig å være lenket her til tv og data bare. Anonymous poster hash: 7543b...280
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Jeg liker å vite når mannen har tenkt å komme hjem når han skal noe. Som du sier, ikke fordi jeg skal kontrollere han, men fordi jeg liker å vite når jeg kan begynne å bli redd hvis han ikke kommer tilbake. For meg er det helt greit at han er ute en hel kveld, jeg koser meg med pc og tv (da kan jeg jo styre alt på tven selv), men hvis han sier at han skal ut å ta to øl og kommer hjem til vanlig leggetid, da blir jeg redd hvis han fortsatt ikke har kommet hjem kl2. Heldigvis er det sjelden det skjer og han har lært at han de få gangene det skjer, skal sende meg en melding om at han kommer senere, da syns jeg det er greit. Nå er det vanligere at han skal ut med gutta og regner med å komme sent hjem, så kommer han hjem til midnatt likevel... En fotballkamp som "varer" fire timer hadde irritert meg, ikke fordi det hadde gjort noe om han ble lenger, men det hadde irritert meg at han ikke kunne gi beskjed. Anonymous poster hash: 06d11...352
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Jeg liker å vite når mannen har tenkt å komme hjem når han skal noe. Som du sier, ikke fordi jeg skal kontrollere han, men fordi jeg liker å vite når jeg kan begynne å bli redd hvis han ikke kommer tilbake. For meg er det helt greit at han er ute en hel kveld, jeg koser meg med pc og tv (da kan jeg jo styre alt på tven selv), men hvis han sier at han skal ut å ta to øl og kommer hjem til vanlig leggetid, da blir jeg redd hvis han fortsatt ikke har kommet hjem kl2. Heldigvis er det sjelden det skjer og han har lært at han de få gangene det skjer, skal sende meg en melding om at han kommer senere, da syns jeg det er greit. Nå er det vanligere at han skal ut med gutta og regner med å komme sent hjem, så kommer han hjem til midnatt likevel... En fotballkamp som "varer" fire timer hadde irritert meg, ikke fordi det hadde gjort noe om han ble lenger, men det hadde irritert meg at han ikke kunne gi beskjed. Anonymous poster hash: 06d11...352 Vet han sitter der borte med kompiser, helt greit det. Facebooken min er åpen og ser han med jevne mellomrom har vært pålogga på mobil. Jaja, en halvtime til så kan jeg vel sende han mld om hvor lenge han evt blir borte, så jeg vet om døra skal låses eller ei? Bør nesten få litt søvn mens babyen enda sover.. Anonymous poster hash: 7543b...280
Hjertefru Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Syns det er vanlig høflighet å skissere sånn ca når man kommer hjem, det gjelder alle som deler husholdning med andre.Har jeg sagt at jeg kommer hjem før tolv,gir jeg beskjed hvis jeg blir til to fex. Gjelder begge veier selvfølgelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå