Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Trodde det var bare i tørt vintervær jeg?!? Snuppa har det nå... :/ Anonymous poster hash: cae76...ea2
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 De får det til alle årstider, min fikk da vi var på ferie ved Middelhavet. Ikke enkelt å finne kjølig luft da Anonymous poster hash: 96403...783
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Jenta mi får alvorlige anfall med falsk krupp både sommer og vinter. Har et stort lager med Betapred hjemme slik at vi slipper å dra på legevakten hver gang hun får det. Prøver selvfølgelig å få anfallet under kontroll før jeg gir henne medisiner, men etter at hun har blitt helt blå pga liten lufttilførsel flere ganger har legen hennes bedt meg være litt mindre restriktiv i medisinbruken. Anonymous poster hash: 2232b...52e
Kanutten83 Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Her får mellomste krupp anfall hele året, vi har til og med opplevd anfall på dagen... De gangene han har fått det utenom vinteren må vi på legevakta for å få betapred.
BettyBoob Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Minsten får det når som helst uansett årstid, senest for 1 uke siden. Oslo
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Jenta mi får alvorlige anfall med falsk krupp både sommer og vinter. Har et stort lager med Betapred hjemme slik at vi slipper å dra på legevakten hver gang hun får det. Prøver selvfølgelig å få anfallet under kontroll før jeg gir henne medisiner, men etter at hun har blitt helt blå pga liten lufttilførsel flere ganger har legen hennes bedt meg være litt mindre restriktiv i medisinbruken. Anonymous poster hash: 2232b...52e Det gjør min gutt også, men vi får ikke ha betapred hjemme :-( Anonymous poster hash: 11391...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå