Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Forsvinner angsten plutselig eller kommer effekten snikende? Forsvinner angsten såpass at man kan fungere skikkelig i hverdagen, eller er man som regel angstpreget selv om medisinen har full virkning? Hva er deres erfaringer med medisinen? ( virkning, tid før virkning inntreffer ) Anonymous poster hash: 95360...319
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Du skal være 100% sikker at du vil ta det. Jeg ville aldri tatt AD om det var det siste på jord. Anonymous poster hash: fc580...b2e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Jeg vil ikke ta de, men må. Men det var ikke det jeg spurte om... Anonymous poster hash: 95360...319
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Jeg har gått på cipramil (tror jeg det het?) tidligere, tror det er noe av det samme, bare et eldre preparat..Men jeg slet iallefall med mye sosial angst og ble kurert av pillene.. ble lykkelig! fikk livet tilbake. Ble fornøyd med meg selv. Fungerte så absolutt i hverdagen.Husker ikke om det kom snikende.. er en stund siden nå. Hadde ingen bivirkninger utenom at jeg ikke klarte å bli ordentlig lei meg lengre, litt mer kald kanskje. Ble gravid, sluttet på dem og angsten eksisterer ikke lengre Anonymous poster hash: 08814...376
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Dytt. Flere med erfaringer? Takk for svar til deg over her Anonymous poster hash: 95360...319
trekkoppfugl Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Jeg bruker 20mg på tredje året. Angsten er borte, selv om jeg merker at tankeprosessene av og til er igjen. tankene kommer, men forplanter seg ikke til følesene eller kroppen. Dette synes jeg er bra, fordi jeg nå kan identifisere hva som før førte til angst, og kanskje lære meg hvordan jeg kan takle det. jeg har ingen bivirkninger, så jeg har ingen planer om å slutte i nær fremtid. Selv om angsten er borte, merker jeg depresjonene som kommer to ganger i året, som hadde ødelagt studiene mine om jeg ikke hadde brukt medisin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå