Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Han dro og trente kl 01 i natt, (treningsnarkoman ja).Jeg sto opp tidlig i dag for å rekke alt man skal før toget. Jeg vekker mannen 3 ganger og ber om hjelp til å få klare 2 oppspilte unger. Han står opp kl 9!!, og vi skulle gå 9.30. Jeg tok med meg mitt barn og gikk, barnet hans skulle kjøre med faren ned. Jeg ser de kommer seg på plass rett før toget skal gå. Da vi møtes etterpå hadde han glemt å ta med flagget til barnet, dette mente han at 6 åringen skulle tatt ansvar for. Barnet hadde fått lånt flagg av en ansatt i barnehagen. Vi drar hjem etter lek på skolen, spiser lunsj, så går mannen og sover et par timer. Vekker han 1 time før vi skal se russetoget, jada, skal stå opp snart. Ender med at jeg tar begge barna og går alene, på vei hjem møter vi mannen. Begge barna ropte at han ikke rakk det. Ble litt uggen stemning etterhvert, jeg er sliten etter en lang dag, ungene er hypre og jeg ber de roe seg. Mannen sier han er lei skrikingen min??!! Jeg sier da at man får kort lunte av å stå alene med alt. Han bare blåser av meg og sier han har rydda her i dag. For det synes liksom! Nå er jeg sliten og møkklei. Han står aldri opp før i siste lita og klarer ikke ta ansvar for noe praktisk rundt ungene. Anonymous poster hash: 9786a...dff
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Skjønner ikke at du finner deg i det??? Anonymous poster hash: ca443...c43
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Først av alt; hvem trener kl. 01.00 på 16 mai, .. eller... hvem trener kl. 01.00 i det hele tatt? For det andre er det utrolig umoden oppførsel av mannen din... han oppfører seg som om han ikke har noe ansvar, som om han vet at du ordner alt og da gidder han ikke å stresse. Du må slå hardt ned på dette... faren er at han ikke takler det og går... men hva er det beste? Er dette vanlig oppførsel fra hans side? Isåfall forstår jeg veldig godt du blir sliten:-( Anonymous poster hash: c4c2b...1ed
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Han trener på natt innimellom når han ikke kommer seg avgårde tidligere pga noe på tv o.l. Ja dette er typisk han, står ikke opp før han må.Leverer barnet sitt sent i bhg uten å gi de beskjed, jeg må mase på han for å få han til å sende bhg en melding. Jeg tar ansvar for alt vedrørende vårt felles barn, og alt med klær o.l til hans barn. Han sier så kjekt at han kan og skal ordne det, skjer aldri ! Han jobber til tider mye i eget firma, også er det denne treningen da! Han prioriterer seg selv alltid føler jeg. Jeg har tatt det opp så mange ganger, men hjelper ikke. Godt å se at det ikke bare er meg som reagerer på dette. Han rakker gjerne ned på meg når jeg tar det opp. Anonymous poster hash: 9786a...dff
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #5 Skrevet 17. mai 2014 Det er enten å godta mannen din som han er eller være alene. Han forandrer seg tydeligvis ikke. Jeg vet hva jeg hadde valgt, for jeg hadde en slik mann også en gang.... Anonymous poster hash: 2dd6b...73f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå