Gå til innhold

Hva er det med folk?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut frustrasjon her :-P

 

Jeg og kjæresten sitter på terassen og har nettopp spist middag. Til maten tar kun jeg ETT glass vin (som jeg gjør hver 17.mai)

 

baby er lagt. Så hører jeg naboen sier til gjestene sine fra sin terasse (har ganske tette naboer) : vi har også noe "alkoholfritt" vin inne (med hevet stemme) "for ingen er vell så uansvarlig og drikker ALKOHOL mens barna er hjemme! (med hevet stemme igjen mens hun ser mot oss)

 

Føler meg skikkelig dum her jeg sitter og "prøver" og kose meg litt..arrrg!

 

Anonymous poster hash: 62a0c...a15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hev stemmen og si høyt, liksom til kjæresten din: Vi er jammen heldige som har naboer som ALDRI legger seg opp i våre liv!

Skrevet

Da ser du henne rett i øyene og spør hva hun mener med det.



Anonymous poster hash: 791cd...68e
Skrevet

Hehehe kanskje jeg skal det, det frister!

 

Anonymous poster hash: 62a0c...a15

Skrevet

Har naboen din god luktesans? Hvordan vet hun at du ikke drikker alkoholfritt?

 

Anonymous poster hash: d967c...bb8

Skrevet

Har naboen din god luktesans? Hvordan vet hun at du ikke drikker alkoholfritt?

 

Anonymous poster hash: d967c...bb8

Godt spm...hun "gikk vell bare utifra det" tenker jeg 😱

 

Anonymous poster hash: 62a0c...a15

Skrevet

rop SKÅL fra verandaen  :fnise:



Anonymous poster hash: 1cfe7...50c
Skrevet

 

rop SKÅL fra verandaen :fnise:

 

Anonymous poster hash: 1cfe7...50c

Hahaha, da hadde de vell ringt bv 😂😂

 

Anonymous poster hash: 62a0c...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...