Gå til innhold

Hva har dere spist idag da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse kaker og is? ;) 4 ruter sjokolade her. + en pepsi max. 



Anonymous poster hash: 24edb...329
Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt for mye....



Anonymous poster hash: 04eb7...541
Skrevet

Is, kake og pølser. Og litt kake til :)



Anonymous poster hash: e8551...ac2
Skrevet

Havregrøt til frokost, to kaker til lunsj og sushi til middag :-)

 

Anonymous poster hash: 7512d...0d1

Skrevet

Knekkebrød, sodd, kake, nonstop og kaffe :D

Skrevet

Det ble rømmegrøt på bygdehuset. :-)



Anonymous poster hash: 6067a...667
Skrevet

Risgrøt, fenalår, kringler, en is, kokoskake og pavlova :) Så blir det biff og fløtegratinerte poteter til kvelds :D

Skrevet

koldtbord , kaker, is, masse brus, kaffe å nå er det på`n igjen  :lol:

Skrevet

Loff til frokost, 2 pølser i lompe, kroneis, lefse, fromasjkake, 3 glas brus, 2 koppar kaffi.

Skrevet

Jeg har spist følgende til frokost: Cottage cheese med kanel, hasselnøtter og en banan. Ridderost ved siden.

Måltid 2: Eggerøre med bacon og grønnsaker, jordbær, paprika, agurk, tomat, raspet gulrøtter. Dessert: 2 stk ostekake. "Måltid" 3: Is. Måltid 4: Bringebær med litt cottage cheese, etterfulgt av litt marsipan :)

 

Litt usunt innimellom, men mye sunt også :)

Skrevet

Kvart brødskive med gulost.

Noen bananer.

En posjon lapskaus.

 

For sliten til å spise is enda. Har i fryseren så blir nok en når jeg har kommet meg i dusjen nå tenker jeg. Mulig matlysten melder seg også.

 

Anonymous poster hash: 9aec4...df8

Skrevet

Skyr med nøtter til frokost.

1 winerpølse på skolen idag

Masse Kransekake og ett stykke sjokoladekake her hjemme.

Grillmat med masse grønnsaker og potetsalat.

3 saftis.

Og litt mer Kransekake ;)

 

Anonymous poster hash: a16fe...c3e

Skrevet

Et rundstykke, en brødskive, fem kakestykker, en pølse i brød, en tallerken lapskaus, en halv softis og en halv solois :D

Skrevet

Laks, eggerøre, grillet hamburger med masse tilbehør, Pavlova og twist :) Drukket masse brus. Avslutter nå feiringen med litt rødvin i sola siden småbarn er i seng :D

 

Anonymous poster hash: 62b76...c14

Skrevet

Buffé i Sentrum. :)

Rømmegrøt. Spekemat. Eggerøre. Kokt laks. Kveite.

Karbonader. Potetstapp. Reker og Sitron mousse.

 

 

Kommer til å være mett til mandag. Måtte dra hjem å sove litt vi. :)

Skrevet

Frokost: 1 yoghurt

Lunsj: 2 pølser og en hamburger (grillet med naboen)

På skolen: 1 vaffelplate

Til kvelds: 1 pølse (igjen!)

Kveldskos: Smågodt.

 

Ingen is faktisk ;)



Anonymous poster hash: ca91b...625
Skrevet

Et eple til frokost

Vaffel til lunsj

Sodd til middag

Litt sjokolade innimellom, og sikkert litt i kveld også

En 1/2 l cola zero ble det også

 

 

Anonymous poster hash: c92f5...557

Skrevet

Frokost: rekesmørbrød

Middag: grillmat, biff, grillribbe og ris.

Marsipankake og noen sjokoladebiter. Masse brus.

 

Anonymous poster hash: 100fe...78d

Skrevet

Når jeg tenker etter er det "skuffende" lite på en slik dag.

Jeg har spist en kule med jordbæris med blåbær og en kyllingfile og salat.

Har gått og gått i hele dag så det er ikke noe rart jeg er sulten nå. Er ikke noe ekstra godt i kjøleskaper så må nok ta til takke med et par knekkebrød snart.



Anonymous poster hash: c232e...619
Skrevet

pølse i brød spiste vi når vi kom hjem etter å ha sett toget og is til dessert.

Så var vi hos farmoren min å der fikk vi også servert pølser i brød.

Så ble det ett halvt stykke kake og enda en is oppe på skolen.

Å ble en del cola.

Skrevet

Ei skive med leverpostei til frokost, et lite kakestykke på kafeen, ovnsbakt laks med tagliatelle og broccoli til middag. Og nå venter champagne med spekeskinke og jordbær😊

 

Anonymous poster hash: 5f1df...c01

Skrevet

Skal vi se... frokost var en kaffekopp mens jeg ordna i stand, lunsj var en vaffel i byen fra verdens søteste svenske jente i gatekiosken, så en kakebit utpå ettermiddagen og så en heidundrende middag med sommerskinke, potetsalat, avokado, is, jordbær, fløte. Så om jeg ikke akkurat har hatt et balansert kosthold har jeg dog fått i meg nok kos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...