Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Masse kaker og is? 4 ruter sjokolade her. + en pepsi max. Anonymous poster hash: 24edb...329
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 alt for mye.... Anonymous poster hash: 04eb7...541
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Is, kake og pølser. Og litt kake til Anonymous poster hash: e8551...ac2
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Havregrøt til frokost, to kaker til lunsj og sushi til middag :-) Anonymous poster hash: 7512d...0d1
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Det ble rømmegrøt på bygdehuset. :-) Anonymous poster hash: 6067a...667
Monajenten Skrevet 17. mai 2014 #7 Skrevet 17. mai 2014 Risgrøt, fenalår, kringler, en is, kokoskake og pavlova Så blir det biff og fløtegratinerte poteter til kvelds
3 i april Skrevet 17. mai 2014 #8 Skrevet 17. mai 2014 koldtbord , kaker, is, masse brus, kaffe å nå er det på`n igjen
☆☆☆ Skrevet 17. mai 2014 #9 Skrevet 17. mai 2014 Loff til frokost, 2 pølser i lompe, kroneis, lefse, fromasjkake, 3 glas brus, 2 koppar kaffi.
A_87 Skrevet 17. mai 2014 #10 Skrevet 17. mai 2014 Jeg har spist følgende til frokost: Cottage cheese med kanel, hasselnøtter og en banan. Ridderost ved siden. Måltid 2: Eggerøre med bacon og grønnsaker, jordbær, paprika, agurk, tomat, raspet gulrøtter. Dessert: 2 stk ostekake. "Måltid" 3: Is. Måltid 4: Bringebær med litt cottage cheese, etterfulgt av litt marsipan Litt usunt innimellom, men mye sunt også
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #11 Skrevet 17. mai 2014 Kvart brødskive med gulost. Noen bananer. En posjon lapskaus. For sliten til å spise is enda. Har i fryseren så blir nok en når jeg har kommet meg i dusjen nå tenker jeg. Mulig matlysten melder seg også. Anonymous poster hash: 9aec4...df8
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #12 Skrevet 17. mai 2014 Skyr med nøtter til frokost. 1 winerpølse på skolen idag Masse Kransekake og ett stykke sjokoladekake her hjemme. Grillmat med masse grønnsaker og potetsalat. 3 saftis. Og litt mer Kransekake Anonymous poster hash: a16fe...c3e
Subwoofer Skrevet 17. mai 2014 #13 Skrevet 17. mai 2014 Et rundstykke, en brødskive, fem kakestykker, en pølse i brød, en tallerken lapskaus, en halv softis og en halv solois
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #14 Skrevet 17. mai 2014 Laks, eggerøre, grillet hamburger med masse tilbehør, Pavlova og twist Drukket masse brus. Avslutter nå feiringen med litt rødvin i sola siden småbarn er i seng Anonymous poster hash: 62b76...c14
Kokken 81 Skrevet 17. mai 2014 #15 Skrevet 17. mai 2014 Buffé i Sentrum. Rømmegrøt. Spekemat. Eggerøre. Kokt laks. Kveite. Karbonader. Potetstapp. Reker og Sitron mousse. Kommer til å være mett til mandag. Måtte dra hjem å sove litt vi.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #16 Skrevet 17. mai 2014 Frokost: 1 yoghurt Lunsj: 2 pølser og en hamburger (grillet med naboen) På skolen: 1 vaffelplate Til kvelds: 1 pølse (igjen!) Kveldskos: Smågodt. Ingen is faktisk Anonymous poster hash: ca91b...625
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #17 Skrevet 17. mai 2014 Et eple til frokost Vaffel til lunsj Sodd til middag Litt sjokolade innimellom, og sikkert litt i kveld også En 1/2 l cola zero ble det også Anonymous poster hash: c92f5...557
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #18 Skrevet 17. mai 2014 Frokost: rekesmørbrød Middag: grillmat, biff, grillribbe og ris. Marsipankake og noen sjokoladebiter. Masse brus. Anonymous poster hash: 100fe...78d
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #20 Skrevet 17. mai 2014 Når jeg tenker etter er det "skuffende" lite på en slik dag. Jeg har spist en kule med jordbæris med blåbær og en kyllingfile og salat. Har gått og gått i hele dag så det er ikke noe rart jeg er sulten nå. Er ikke noe ekstra godt i kjøleskaper så må nok ta til takke med et par knekkebrød snart. Anonymous poster hash: c232e...619
me_87 Skrevet 17. mai 2014 #21 Skrevet 17. mai 2014 pølse i brød spiste vi når vi kom hjem etter å ha sett toget og is til dessert. Så var vi hos farmoren min å der fikk vi også servert pølser i brød. Så ble det ett halvt stykke kake og enda en is oppe på skolen. Å ble en del cola.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #22 Skrevet 17. mai 2014 Ei skive med leverpostei til frokost, et lite kakestykke på kafeen, ovnsbakt laks med tagliatelle og broccoli til middag. Og nå venter champagne med spekeskinke og jordbær😊 Anonymous poster hash: 5f1df...c01
sug lut Skrevet 17. mai 2014 #23 Skrevet 17. mai 2014 Skal vi se... frokost var en kaffekopp mens jeg ordna i stand, lunsj var en vaffel i byen fra verdens søteste svenske jente i gatekiosken, så en kakebit utpå ettermiddagen og så en heidundrende middag med sommerskinke, potetsalat, avokado, is, jordbær, fløte. Så om jeg ikke akkurat har hatt et balansert kosthold har jeg dog fått i meg nok kos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå