Gå til innhold

Dårlig samvittighet. .. barnetoget


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ble det ikke barnetog på oss.

 

Yngste er halvveis syk og eldste har en grusom hoste. Det regner og er 3 grader.

 

Sto opp kl 7 for å gjøre alle klare til feiring.

 

Men nå ble det ikke tog på oss. Er redd en sånn tur ut vil gjøre ungene syke igjen, så vi holder oss inne. Blir en tur innom barnehagen for kake, pølser og is litt senere. Men har litt dårlig samvittighet overfor ungene som ikke fikk gå i tog.

 

Anonymous poster hash: e14df...668

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du dratt ut to syke unger i tog hadde du hatt grunn til å ha dårlig samvittighet... Jeg er også hjemme med syke barn i dag, ingen dårlig samvittighet ;)

Vi skal kose oss med is og barnetoget på tv :)

 

Anonymous poster hash: 85412...377

Skrevet

I dag ble det ikke barnetog på oss.

 

Yngste er halvveis syk og eldste har en grusom hoste. Det regner og er 3 grader.

 

Sto opp kl 7 for å gjøre alle klare til feiring.

 

Men nå ble det ikke tog på oss. Er redd en sånn tur ut vil gjøre ungene syke igjen, så vi holder oss inne. Blir en tur innom barnehagen for kake, pølser og is litt senere. Men har litt dårlig samvittighet overfor ungene som ikke fikk gå i tog.

 

Anonymous poster hash: e14df...668

De hadde kanskje ikke orket tur innom bhg for kake og kos om de ble dratt ut for å fryse i barnetoget! Jeg hadde gjort det samme som deg, men skjønner at du har dårlig samvittighet!

 

Ha en fin dag:-)

 

Anonymous poster hash: 7e876...936

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...