Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Vi har "god" tid i dag siden barnetoget ikke starter før kl 11 i år, så da slaper vi alle av litt for lenge før vi må jage i vei. Etter toget er det leker på skolen, kaffevisit, middag med venner, russetog og enda en kaffevisit. *phuu* Like koslig og slitsomt hvert år Anonymous poster hash: 42606...f6e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 11-11:30 Og borgertog kl 16 Anonymous poster hash: b62d9...5b6
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 I byen starter barnetoget 09:30 (for byskolene). Vi bor på et lite tettsted ca 1 mil utenfor, og der er det tog kl 14:00. Så er det borgertog i byen kl 17:00 :-) hipp hurra! Anonymous poster hash: 0ddea...f6b
Love my kidz Skrevet 17. mai 2014 #7 Skrevet 17. mai 2014 Barnetoget var 11.30, så nå er vi hjemme og spiser middag, før det blir borgertog 16.30
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #8 Skrevet 17. mai 2014 Barnetoget var kl 10.00 - 11.30. Må tidlig ut for å få parkering i sentrum, kaos på slike dager Anonymous poster hash: a1954...de8
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #10 Skrevet 17. mai 2014 Det startet 08.00. Anonymous poster hash: 60519...c8e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #13 Skrevet 17. mai 2014 Oppmøte kl 8.50, toget gikk kl 9.15 og var ferdig 10.45 Anonymous poster hash: a45bd...328
me_87 Skrevet 17. mai 2014 #14 Skrevet 17. mai 2014 12.45 begynte toget å er godt fornøyd med det Deilig å ikke stå opp så tidlig når småen liker å sove lenge om morgenen.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #15 Skrevet 17. mai 2014 Annethvert år 9.15 og 12.15. Anonymous poster hash: a1290...09c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #16 Skrevet 17. mai 2014 Barnetog 10.00 Russetog 13.00 Arrangement på skolen 14-16 Borgertog 17.00 Dette er i Arendal Anonymous poster hash: d9b91...c43
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #17 Skrevet 17. mai 2014 Trondheim Barnetog 10, men vi hadde oppmøte 9 Borgertog 13 Russetog 15 Arrangement på skolen 16-18 Anonymous poster hash: c0a1f...964
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #18 Skrevet 18. mai 2014 Trondheim,sentrum. Barnetoget 9.45 Borgertoget 13.30 Russetoget 16.00 Anonymous poster hash: b9229...b54
Gjest vinterbrud Skrevet 18. mai 2014 #19 Skrevet 18. mai 2014 Her var det oppmøte 9,45,toget gikk klokken 10.00 Arrangement på skolen 12.30 Borgertoget hadde oppmøte 15.45 og avgang klokka 16.00.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå