Gå til innhold

Når begynner barnetogene deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har "god" tid i dag siden barnetoget ikke starter før kl 11 i år, så da slaper vi alle av litt for lenge før vi må jage i vei.

 

Etter toget er det leker på skolen, kaffevisit, middag med venner, russetog og enda en kaffevisit. *phuu* Like koslig og slitsomt hvert år ;)

 

 



Anonymous poster hash: 42606...f6e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kl.12



Anonymous poster hash: bcfd4...8ab
Skrevet

11, folketog med alle kategoriar representert.

Skrevet

11-11:30 :)

 

Og borgertog kl 16

 

Anonymous poster hash: b62d9...5b6

Skrevet

I byen starter barnetoget 09:30 (for byskolene). Vi bor på et lite tettsted ca 1 mil utenfor, og der er det tog kl 14:00. Så er det borgertog i byen kl 17:00 :-) hipp hurra!

 

Anonymous poster hash: 0ddea...f6b

Skrevet

Barnetoget var 11.30, så nå er vi hjemme og spiser middag, før det blir borgertog 16.30 :)

Skrevet

Barnetoget var kl 10.00 - 11.30. Må tidlig ut for å få parkering i sentrum, kaos på slike dager :P

 

Anonymous poster hash: a1954...de8

Skrevet

Her starta det kl 09.30!

Skrevet

Det startet 08.00.

 

Anonymous poster hash: 60519...c8e

Skrevet

Kl 13 :)

 

Anonymous poster hash: 5f0c3...3ff

Skrevet

Oppmøte kl 8.50, toget gikk kl 9.15 og var ferdig 10.45 :)

 

Anonymous poster hash: a45bd...328

Skrevet

12.45 begynte toget å er godt fornøyd med det :)

Deilig å ikke stå opp så tidlig når småen liker å sove lenge om morgenen.

Skrevet

Annethvert år 9.15 og 12.15.

 

Anonymous poster hash: a1290...09c

Skrevet

Barnetog 10.00

Russetog 13.00

Arrangement på skolen 14-16

Borgertog 17.00

 

Dette er i Arendal



Anonymous poster hash: d9b91...c43
Skrevet

Trondheim

Barnetog 10, men vi hadde oppmøte 9

Borgertog 13

Russetog 15

Arrangement på skolen 16-18

 

Anonymous poster hash: c0a1f...964

Skrevet

Trondheim,sentrum.

Barnetoget 9.45

Borgertoget 13.30

Russetoget 16.00

 

Anonymous poster hash: b9229...b54

Gjest vinterbrud
Skrevet

Her var det oppmøte 9,45,toget gikk klokken 10.00

Arrangement på skolen 12.30

Borgertoget hadde oppmøte 15.45 og avgang klokka 16.00.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...