Gå til innhold

Har ikke cap til barnas bunad..bittelitt kaldt i lufta (østlandet).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er trikset?

ER ny i bunadgjengen..

Skjønner at det ultimate trikset er cape, men det nest beste trikset er jeg ute etter..

Anonymous poster hash: a3170...d7e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er barn, kan de ikke bare ha på jakke til tempen tar seg opp etterhvert? Ser ut som det blir strålende sol her vi bor, også på østlandet.

Anonymous poster hash: 3d52b...847

Skrevet

Det finnes mange triks.

Vi bruker ulltrøye innerst, fortrinnsvis hvit for den synes ikke gjennom skjorta.

Mange her bruker en vanlig, men ren og pen, jakke. Ikke i altfor skrikende farger.

Noen velger en pen strikkejakke med litt tradisjonelt mønster.

Skrevet

Jeg har aldri hatt cape. Har det vært litt kaldt har jeg hatt på en hvitt tynn ullgenser under skjorta

Anonymous poster hash: 83a85...9f5

Skrevet

Bruker også tynn ull eller tynn strikkajakke (hvit) under skjorta

Gjest Julia1984
Skrevet

Østlandet? Det er meldt sol og over 20 grader i dag!!!

Naboen skryter veldig av hjemmstrikket bunad i tykk ull og ullsteømpebukse til 1 åringen sin... Stakkars lille tenkte jeg når hun fortalte det med tanke på armen som kommer

Skrevet

Naboen skryter veldig av hjemmstrikket bunad i tykk ull og ullsteømpebukse til 1 åringen sin... Stakkars lille tenkte jeg når hun fortalte det med tanke på armen som kommer

Eh. Ikke alle bor på østlandet da....Vi gjør ikke det. HI spurte om råd fordi ddet var kaldt.

Skrevet

Eh. Ikke alle bor på østlandet da....Vi gjør ikke det. HI spurte om råd fordi ddet var kaldt.

Hi bor på Østlandet, men det er stort da..

Uansett, har dere en mørk strikkejakke uten mønster? Det pleier jentene her å bruke hvis de ikke har cape, noen bruker også sjal fra morgen av..

Anonymous poster hash: b6907...0ba

Skrevet

En matchende jakke går fint synes jeg.

Skrevet

Jeg bruker hvitt langermet under skjorten om det trengs. Men idag blir det så varmt at det holder med skjorten. Bor i Østfold vi å.

Anonymous poster hash: 3f005...696

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...