Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Har skrevet her før angående dette; har brystsmerter som går i hele brystet(puppen)og ut i armen, stråler ned armen og særlig vonde punkter er albueleddet og håndleddet. Fysioterapauten har utelukket muskelsmerter og hjertefeil er også utelukket. Så hva er det????!!!:-( Jeg går å tenker jeg har kreft jeg, tenker bare på det. Smertene begynte for 2 år siden med ømt bryst og utviklet seg til skikkelig smerter som kommer og går nå. Anonymous poster hash: a62a3...237
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Angst? Noe med nervene? Betennelse i en muskel? Så vidt jeg vet er det sjelden kreft viser seg i form av smerte. Anonymous poster hash: 2d825...083
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Har ikke angst:-) Håper virkelig det er noe nerver i klem.......får jo ikke flere undersøkelser når jeg er gravid nå.... Anonymous poster hash: a62a3...237
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Nerver i klem kan være grisevondt! Prøvd akupunktur? Sikkert at det ikke er muskelknuter? Har lignende smerter, men fra ryggen. Det er knuter som ligger på "strategiske" ( dvs utrolig dumme) plasser. Anonymous poster hash: 2d825...083
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 har faktisk tenkt tanken å prøve akupunktur pga det er så lenge til jeg kan få sjekket i MR...... hvordan er dine smerter?stikkende?brennende? Anonymous poster hash: a62a3...237
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Jeg tror jeg svarte deg i den andre tråden din også, HI. Jeg ville tatt en tur til en god kiropraktor for å få vurdert nakke-rygg samt leddfunksjon i albue og håndledd. Jeg ville da også spurt hvordan kiropraktoren vurderer muskulaturen din. Jeg opplever stadig å få pasienter som har vært hos andre fysioterapeuter og fått vite at de "ikke har muskelspenninger" - og så viser det seg at de har mye muskelspenninger. Muskelspenninger kan gi store smerter. Det samme kan smerter som stammer fra ledd i nakke/rygg og andre ledd utover i armen. Nerver kan komme i klem, også av muskler. Så ta en tur til en dyktig kiropraktor, begynn der. Lykke til Anonymous poster hash: 5efbd...d3b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #7 Skrevet 17. mai 2014 Hei!:-) takk for svar! Hvordan _skal_smertene være om man har nerver i klem?:S Vurderer sterkt å prøve kiropraktor.......:-) Anonymous poster hash: a62a3...237
Snabeltann Skrevet 17. mai 2014 #8 Skrevet 17. mai 2014 Hei. Husk å sjekke hjertet. EKG og for sikkerhets skyld henvisning til hjertespesialist med ultralyd.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #9 Skrevet 17. mai 2014 har vært i EKG, både vanlig og belastnings ekg. Ultralyd er også tatt. Alt så fint ut :-) Anonymous poster hash: a62a3...237
Snabeltann Skrevet 17. mai 2014 #10 Skrevet 17. mai 2014 KAN det være hormonelt? Har du sjekket når i syklusen det forekommer? Jeg har meget sterke smerte i puppene når jeg har pms. Det gjør vondt i helt bak i skulderbladene, til nedover armen, til under brystet… Verst på venstre side hver gang (dette brystet er større hos de fleste høyrehendte kvinner)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #11 Skrevet 18. mai 2014 har faktisk tenkt tanken å prøve akupunktur pga det er så lenge til jeg kan få sjekket i MR...... hvordan er dine smerter?stikkende?brennende? Anonymous poster hash: a62a3...237 Som knivstikking med skytende vonde ilinger utover. Muskelknuter er mer brennende på en måte. Anonymous poster hash: 2d825...083
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2014 #12 Skrevet 18. mai 2014 jeg kjenner jo dette hver dag, er mere stikkende smerter....føler meg sliten i armen også...i brystet er det noen som klyper meg kjennes det ut som... kanskje ekstra ille i brystet nå når jeg er gravid....vondt UNDER brystet også Anonymous poster hash: a62a3...237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå