Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Mandelbunnen som skulle være øverst ble helt rasert da jeg skulle ha den fra plata og ligger i mange biter:( heldigvis kamuflerer eggekremen dette men ble irritert. Har også bakt vannbakkels som kollapset. Jada, nå mangler det bare at geleen også blir fiasko! Også må jeg le litt av meg selv- så lenge det smaker godt gjør det vel egentlig ingenting;) Anonymous poster hash: 7a8e6...9b0
skjotta Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 vi kan være i samme klubb. verdens beste kaka her ble tatt ut noen minutter for tidlig og selv om jeg satte den inn igjen når jeg oppdaget det er marengsen latterlig kollapset og lettere myk... men det smaker jo helt greit, så gjestene for bare leve med det.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har en Pavlovabunn som sprakk i syv deler når den skulle over på kakefatet...Heldigvis dekkes det av kremen, men utrolig irriterende likevel! Vi får satse på smaken i stedet
*Miss Marple* Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har en Pavlovabunn som sprakk i syv deler når den skulle over på kakefatet...Heldigvis dekkes det av kremen, men utrolig irriterende likevel! Vi får satse på smaken i stedet Ånei! Nå fikk jeg enda en ting å bekymre meg over om den hekkans pavlovaen den står så flott i ovnen og kjøler seg og jeg trodde det verste var gjort nå - men så heldig er jeg ikke altså? Katastrofen kan enda inntreffe, skjønner jeg. Jaja, litt spenning bør man vel ha.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Holder vannbakkels til imorgen? Jeg har fått beskjed om at det må lages samme dsg eller fryses. Men det er jo så fort gjort å lage mellom togene imorgen:) Anonymous poster hash: a65aa...014
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har en Pavlovabunn som sprakk i syv deler når den skulle over på kakefatet...Heldigvis dekkes det av kremen, men utrolig irriterende likevel! Vi får satse på smaken i stedet Ånei! Nå fikk jeg enda en ting å bekymre meg over om den hekkans pavlovaen den står så flott i ovnen og kjøler seg og jeg trodde det verste var gjort nå - men så heldig er jeg ikke altså? Katastrofen kan enda inntreffe, skjønner jeg. Jaja, litt spenning bør man vel ha. Min egen feil som knotet med den før den var helt avkjølt Men ja, man må jo ha litt spenning i hverdagen
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Holder vannbakkels til imorgen? Jeg har fått beskjed om at det må lages samme dsg eller fryses. Men det er jo så fort gjort å lage mellom togene imorgen:)Anonymous poster hash: a65aa...014 Mener du om de kan stå til i morgen? Ingen aning, jeg er ganske grønn på baking...men visste ikke at de var så enkle å lage, kanskje jeg må teste
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Holder vannbakkels til imorgen? Jeg har fått beskjed om at det må lages samme dsg eller fryses. Men det er jo så fort gjort å lage mellom togene imorgen:)Anonymous poster hash: a65aa...014 Mener du om de kan stå til i morgen? Ingen aning, jeg er ganske grønn på baking...men visste ikke at de var så enkle å lage, kanskje jeg må teste Ja trodde ikke de kunne stå over natta. Ihvertfall det jeg har hørt. Og ja, det er superenkelt:) Kok opp vann og smør. Rør inn mel og så egg. Putt i ovnen og vent 30 min:) Anonymous poster hash: a65aa...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå