Gå til innhold

Gravid og neseblod.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er normalt å blø men finner ikke så mye info på nett.

Fire/fem ganger i uka blør jeg noe voldsomt når jeg står opp, skjer som regel i dusjen. Det fosser ut og står på en times tid.

Hvor mye og hvor ofte blødde dere? Er det noe man kan putte i nesa som stopper blødningene raskere?

Kan ikke dra på jobb før det slutter å blø liksom. Har flexitid takk og lov så det gjør jo ikke noe.

 

Anonymous poster hash: c1211...489

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke blødd så ofte, men når det først kommer tar det tid før det gir seg. Pleier å stappe en tampong i nesa, har jo ikke bruk for de nå lenger, haha. Man slipper å henge over vasken og kan faktisk gjøre andre ting frem til det gir seg.

 

Anonymous poster hash: 9a479...a2f

Skrevet

Bruker tampong selv. :-)

Men kan ikke komme på jobb med en slik hengende i fjeset.

Skal til legen om en uke. Skal høre med henne da.

 

 

Anonymous poster hash: c1211...489

Skrevet

Blødde ikke neseblod men fossblødde når jeg brukte tanntråd så måtte slutte med det så lenge jeg var gravid. Det blødde ikke så kjempe lenge, kanskje 5 min, men det blødde masse. Ta det opp på neste svangerskapskontroll?

 

Anonymous poster hash: 07218...650

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...