Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Vet det er normalt å blø men finner ikke så mye info på nett. Fire/fem ganger i uka blør jeg noe voldsomt når jeg står opp, skjer som regel i dusjen. Det fosser ut og står på en times tid. Hvor mye og hvor ofte blødde dere? Er det noe man kan putte i nesa som stopper blødningene raskere? Kan ikke dra på jobb før det slutter å blø liksom. Har flexitid takk og lov så det gjør jo ikke noe. Anonymous poster hash: c1211...489
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har ikke blødd så ofte, men når det først kommer tar det tid før det gir seg. Pleier å stappe en tampong i nesa, har jo ikke bruk for de nå lenger, haha. Man slipper å henge over vasken og kan faktisk gjøre andre ting frem til det gir seg. Anonymous poster hash: 9a479...a2f
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Bruker tampong selv. :-) Men kan ikke komme på jobb med en slik hengende i fjeset. Skal til legen om en uke. Skal høre med henne da. Anonymous poster hash: c1211...489
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Blødde ikke neseblod men fossblødde når jeg brukte tanntråd så måtte slutte med det så lenge jeg var gravid. Det blødde ikke så kjempe lenge, kanskje 5 min, men det blødde masse. Ta det opp på neste svangerskapskontroll? Anonymous poster hash: 07218...650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå