Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Mine har aldri gjort det.. annet enn i bilen.. Anonymous poster hash: 3589f...530
MrsMilla Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Kommer vel litt an på hva de er vant til også. Om de alltid legges på samme tid og kun har faste rutiner - også i ferier så er det kanskje ikke så rart om de takler en annerledes kveld litt dårlig. Men om de er vant til å bli tatt med, kanskje reise litt, være på besøk hos andre og sove litt andre steder - så vil det sikkert gli lettere.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Mi har ikke hatt for vane å sovne noe sted ... f.eks. ikke på fly selv om klokka har blitt 11på kvelden ... Hun har heller aldri hatt lett for å sovne i senga si, så dette er nok ganske individuelt :-) Anonymous poster hash: 7fc4d...340
humlemamma Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Min datter har sovnet overalt som lite barn, unntatt i bilen Sover fortsatt ikke i bil med mindre hun er syk. Men stående i sofaen (beina på gulvet, overkroppen i sofaen), på gulvet, oppå hunden etc gikk som bare det.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Min datter har sovnet overalt som lite barn, unntatt i bilen Sover fortsatt ikke i bil med mindre hun er syk. Men stående i sofaen (beina på gulvet, overkroppen i sofaen), på gulvet, oppå hunden etc gikk som bare det. så gøy:-D Anonymous poster hash: 3589f...530
❤lille stjerne❤ Skrevet 17. mai 2014 #6 Skrevet 17. mai 2014 Min har kunnet sove i bil, vogn, telt, fly osv, men ikke alltid når jeg ville hun skulle sove da.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #7 Skrevet 17. mai 2014 Mi kan sovne over alt. Sist 17.mai sovnet hun på plattingen til naboene Anonymous poster hash: bc142...f5e
Tarssan Skrevet 17. mai 2014 #8 Skrevet 17. mai 2014 Mine tre har aldri kunnet det. Tror nok det er en kombinasjon av typen baby og om man har vendt de til det. Jeg har aldri vært mye på farten, ute på besøk om kvelden og lignende da barna var små og fikk da naturlig nok en viss rutine på de fra de var ganske små som de så sikkert ble ganske avhengig av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå