Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Er mor til verdens beste lille gutt, men innrømmer at jeg alltid har sett for meg å få en av hvert kjønn. Altså at jeg ønsker meg ei jente neste gang. Har mest lyst på to barn, men dersom neste barn blir gutt tipper jeg at jeg får tre for å prøve å få jente. Noen i samme situasjon? Eller noen som har prøvd på nummer tre for å prøve å få et annet kjønn etter to barn av samme kjønn først? Anonymous poster hash: 3da56...cf0
Mamma til tre gutter Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Eg har tre gutter... For meg var det, det samme kva eg fikk men tenkte at det hadde vert kjekt med i jente når eg blei gravid 3 gang men da me fikk vite det var gutt blei eg like glad.. Og elsker alle mine tre like høyt. . Og tenker ikkje på om at eg burde hatt ei jente også.. om vi kommer til å få flere så er det fortsatt det samme kva som kommer..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Takk for svar. Ja, jeg vet jeg kommer til å elske en ny gutt herifra til himmelen, men jeg må innrømme at jeg drømmer litt om ei jente nestegang. Så mye fint tøy, og forholdet jentemammaer har til moren sin er gjerne litt annerledes enn gutter har har jeg inntrykk av. Anonymous poster hash: 3da56...cf0
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Har 5 gutter. Det er det samme barre det er friskt barn. Skulle det komme nr 6. Takker til det jeg får og rekner med gutt igjen. Anonymous poster hash: c3c23...f55
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Etter to gutter hadde jeg lyst på jente. Fikk barn nr tre og nå er min skjønne jente ett år. Jublet stille inne i meg da jeg fikk bekreftet gang på gang under alle UL at det var en jente. Men det er tabu, så det er det ingen som vet. Bortsett fra dere nå Vi hadde sex noen dager før eggløsning ettersom det sies at gutta svømmer fortere men jentene lever lenger og "venter" på egget. Med de to andre var det sex hver dag Anonymous poster hash: 19dd5...819
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Jeg tenkte sånn da jeg hadde bare ett barn, første var gutt. Da jeg ventet nr to ønsket jeg meg jente, men fikk en gutt til. Så jo hvor praktisk det var med tanke på arving av utsyr, klær og leker, etterhvert også hvor mye glede de hadde av hverandre. Venninnen min har gutt og jente med samme aldersforskjell som mine gutter, og hun syntes jeg var så heldig som hadde to med omtrent samme interesser. Her kunne vi se en film sammen, lese høyt fra en bok o.l. helt uten problemer mens hos henne var det full krig fordi gutten ikke ville se jentefilmer og jenta ikke ville høre på guttebøker osv Da jeg ble gravid for tredje gang ønsket jeg meg faktisk en gutt til, da tenkte jeg at det ville være greit med en brødreflokk som kunne ha glede av hverandre livet gjennom. Jeg selv hadde også falt veldig til ro i rollen som guttemamma, føler meg mye mer hjemme med kaptein sabeltannsverd enn tyllskjørt og tiara.. Men så ble tredje en jente, og det var nesten litt rart. Skulle jeg være jentemamma liksom....? Hun ble nok litt formet av brødrene sine her hun freste rundt og lekte med biler og fly, og en av de store interessene var dinosaurer Anonymous poster hash: 04d0a...e27
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har alltid ønsket begge kjønn. Fikk jente første gang, nå vil jeg faktisk ha ei jente til. Både fordi jeg føler meg som en jentemamma og av praktiske årsaker. Synes det er litt skummelt hvis vi får gutt, men samtidig spennende og noe nytt. Tror jeg velger å ikke vite kjønn neste gang, jeg blir uansett glad. Anonymous poster hash: d170e...523
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 For å være helt ærlig, hadde jeg fått gutt først så hadde jeg ønsket sterkt ei jente neste gang. For meg var det viktigst å få ei jente, samtidig som jeg ønsket begge kjønn. Anonymous poster hash: d170e...523
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har to gutter. Blir jeg gravid igjen tror jeg ikke at jeg vil vite kjønnet jeg, for det spiller virkelig ingen rolle. Jeg synes det er så deilig med små guttesnusk, at blir overhodet ikke skuffet om jeg får tre gutter nei <3 En farmor kan være vel så nær som en mormor, og jeg har mange venninner som jeg får gjort jenteting med. Anonymous poster hash: 0aa48...284
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har en jente, og håper det blir jente neste gang også! Har alltid sett for meg jenter. Men jeg blir nok like happy om det kommer en gutt da Anonymous poster hash: 17d1a...473
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #11 Skrevet 16. mai 2014 Har 3 jenter og det blir ikke flere barn. Neste gutt i familien blir forhåpentligvis en flott svigersønn Anonymous poster hash: 412d0...fae
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #12 Skrevet 16. mai 2014 Da jeg var gravid med nr. 1 ønsket jeg meg veldig en jente. Jeg klarte ikke å forklare hvorfor, jeg bare gjorde det. Klær, dilldall, prinsesser osv. bryr jeg meg ikke om - det har kanskje sammenheng med at jeg lekte veldig mye med jentedukker da jeg var liten? Jeg aner ikke. Men ut kom altså en gutt - og da jeg oppdaget hvor fantastisk det var å være guttemamma sluttet jeg med en gang å bry meg om kjønn. Da nummer to var på vei hadde jeg ingen håp om at det skulle være gutt eller jente. Nå har jeg to gutter er utrolig fornøyd med det. Vi kommer ikke til å prøve på ett tredje barn for å få en jente. Føler oss ferdige med barn Anonymous poster hash: cbf4c...0f5
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2014 #13 Skrevet 17. mai 2014 Jeg har tre gutter og fikk tre fordi jeg ville ha tre barn, ikke fordi vi prøvde å få en jente. Jeg ønsket meg en jente både andre og tredje gang fordi det hadde vært gøy med begge kjønn, men ble ikke lei meg da de var gutter. Vi er veldig fornøyd med familien vår nå og vil ikke ha flere barn - ikke engang om det hadde vært garantert at det kom en jente:-) Anonymous poster hash: 32172...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå