Gå til innhold

Anbefaling av bil til familie på 7?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en stor nok bil til 2 voksne og 5 barn?

Må ha plass til tvillingvogn og litt til.

Jeg ønsker ikke sånn megastor som transporter, vito eller lign. da disse føles mer ut som traktor for min del.  Men mer sånn vw sheran, ford Galaxy eller no i den størrelsen.  Finner man tak i slike biler med plass til alt dette tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ha 7 seter pluss plass til tvillingvogn er det nok bare vito, caravelle o.l biler som egner seg

Skrevet

Vi har Galaxy, får akkurat plass til tvillingvogna når alle 7 setene er i bruk. Prøvde flere typer vogner, men den eneste vi fant som fikk plass var Tfl. Der kan bag'ene slås flate

Skrevet

Noen som kan anbefale en stor nok bil til 2 voksne og 5 barn?

Må ha plass til tvillingvogn og litt til.

Jeg ønsker ikke sånn megastor som transporter, vito eller lign. da disse føles mer ut som traktor for min del.  Men mer sånn vw sheran, ford Galaxy eller no i den størrelsen.  Finner man tak i slike biler med plass til alt dette tro??

Vi har hatt Vito og Transporter (eller v-klasse og caravelle da... :-) og må si at man ikke får så kassebilfølelse med v-klassen. nå heter den vel Viano eller noe i den duren. Var god komfort, man kunne bevege seteryggene til barna individuelt, det var luftfjæring, førerplassen føltes ikke så "buss" som i caravellen - og, ikke minst, man har et haaaaav av plass til bagasje i motsetning til 7-seterne. Og det aller beste; jeg kunne trille vogna inn i bilen etter å ha tatt ut ungen - ikke noe sammenlegging og bæring - lett!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...