Gå til innhold

I dag er det kun hat :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spysjuka både på mannen og jeg, vi lgger begge to rett ut og har vært syke siden i går kveld/ natt.

Trolg ble vi på er vis smittet da vi var på sjukehuset på onsdag kveld pga falske rier. Sikkert i en heis eller noe. Spritet hender et par plasser, men er det Nirovirus så hjelper vel det fint lite.

Kynnere, spying, feber, diaré, halsbrann, hodepine, bekkenløsning og generell verking i hele organismen har satt et solid punktum får morgendagens feiring. De pusslete foreldrene mine tørr ikke passe ungene i frykt for smitte heller, kom innom og droppa en handlepose på trappa her.

Typisk min "flaks", vet ikke om jeg skal le eller grine. Galgenhumoren er noe tynnslitt...dette er jo som den jula vi lå i farrang hele hurven..jippi!

Så får ha meg unnskyldt, her blir det dårlig med oppmøte i barnetog, sosialt samvær på skole og "grendahuset" med etterfølgende middag og kaker med storfamilien dette året. Hurra for 17 mai! Skal prøve å karre meg opp å få på plass balkongen flagget i morra...det får rekke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffameg, stakkars dere, og spesielt deg!

Krysser fingra for at dette går over kjapt og at babyen holder seg der den skal litt til. :)

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Huff, sender en klem med ønske om god bedring.

Skrevet

Ønsker dere masse god bedring!! :)

Det er bare hat her også idag.

En hektisk helg sist helg pga storesøster ble 9 år. Etterfulgt av en travel og slitsom uke. Vaskehjelpen er syk idag og jeg måtte ty til husarbeid selv. Hadde gitt blaffen om det ikke var for 17.mai imorgen.

Mannen og jeg har vært på møter og handling hele dagen, buksa mi sprakk i ræva etter første møte.

Jeg lagde pizza til middag til de andre. Jeg hadde kylling og salat.

Jeg spurte mannen om han kunne støvsuge. Da lurte han på om jeg skulle klippe plenen. Jeg gikk i gang med å vaske badet, tørke støv og støvsuge. Blir så dårlig at jeg går opp og legger meg. Mannen kommer for å sjekke meg og ender opp med å sovne. Så da må jeg stå opp og fortsette og få barna i dusjen og i seng. For han er så sliten!! Stakkars han. Han er sliten. Faen altså. Han har fått beskjed om at hvis han ikke klarer å få det til å fungere med å jobbe borte og familien hjemme så får han velge.

Jeg orker nå kanskje ikke å være med imorgen, fordi han er jo sliten stakkar. Han er god på å ta hensyn ja....

Vet ikke om det er elsk eller hat at jeg er kvalm og sliter med matlysten :P

Skrevet

Takk, får håpe morgendagen blir bedre moota, og jeg håper virkelg lillebror holder seg i magen til august. Tegner til å bli litt av noen uker framover. Får kynnere bare jeg tar en liten tur på butikken.

Skrevet

God bedring, utrolig urettferdig. Håper morgendagen blir bedre enn dere tror. 

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Kjære vene! Riktig god bedring, dere har all min sympati :( dette var noe skikkelig skit altså! Håper inderlig dere blir bedre til i morgen, og at barna holder seg friske. Helt helt ærlig synes jeg det var pysete av besteforeldrene :(

Moota, sånne menn vet jeg litt om, det er så provoserende at det kvalifiserer til hjerteinfarkt...Så sympatitanker til deg også :)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Oi sann det får man si Ugla :( masse masse god bedring - mine dypeste sympatier - jeg hadde hyperemesis forrige gang og kan det meste om kvalme og spyinga og sånt. Håper inderlig det går fort over.

Moota - han mannen din- skal vi ta vårs en tur og løfte han litt i øra?

Elsk, klemmer og det som finnes av gode tanker og sånt til dere - det fortjenes

Skrevet

Begynner å bli passe dehydrert nå, 24 timer og ingen bedring på meg. Mannen holder på tørt og vått... Vurderer å kontakte lege i morra hvis formen ikke snur i løpet av natten....skulle fått i meg noe væske....

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Håper det går bedre nå! Og at du får sove litt :)

Skrevet

Huff og huff!

Håper natta har vært god og at formen er stigende. Og ikke minst at huleboeren roer seg i magen en god stund ennå.

Jeg syns pinglebesteforeldrene burde skjemmes og håper de tilbyr seg å ta barna på 17 mai feiring så dere får slikke sårene og kommet dere litt. En sånn tur henger lenge i kroppen - spesielt kombinert med kynnere og bekkenløsning, vil jeg tro.

God bedring og hurra for 17 mai.

Skrevet

Litt bedre heldigvis, og min kjære lillesøster og hennes kjæreste kom nå å henta trekløveret for å ta dem med på middag, ut for å se på borgertog senere og kjøpe is. ❤️ Tenåringen skal på fest i kveld og skal sove over hos tanta.

Skrevet

Godt at du er litt bedre. Håper ikke det blir legevakt på deg. Sender mange klemmer, de er ikke redd for å bli smittet :)

Dere kan løfte mannen så masse dere vil etter ørene, han vil aldri akseptere at jeg faktisk er syk og at jeg er det om det passer eller ei.. Det mangler noen punkt hos han dessverre ang. slike ting.

Jeg tar meg en kjøretur, så får jeg fred den stunda :P

Skrevet

Godt at du er litt bedre. Håper ikke det blir legevakt på deg. Sender mange klemmer, de er ikke redd for å bli smittet :)

Dere kan løfte mannen så masse dere vil etter ørene, han vil aldri akseptere at jeg faktisk er syk og at jeg er det om det passer eller ei.. Det mangler noen punkt hos han dessverre ang. slike ting.

Jeg tar meg en kjøretur, så får jeg fred den stunda :P

Den er grei, vi henter'n mens du er borte og banker vett i ham.

Skrevet

Ungene ser ut til å ha sluppet unna... Jeg har vært nøye med vasking og unngå smitte videre, gått mye klor, såpe og desinfeksjonsmiddel her nå.

Huff, du har å stri med, min er ikke perfekt han heller, men han tar hensyn nå og gjør sitt beste i hvertfall. Klemmer tilbake....

Skrevet

God klem til de som trenger det! Og ugla, spesielt til deg kanskje? For noe jævelskap! Krysser fingre!

Skrevet

Håper formen er bedre idag :)

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Hvordan går det med den rugende Ugla?

Håper formen er stigende :)

Skrevet

På rett vei, endelig en natt uten kynnere og spying! Forsiktig optimistisk, men kjenner jeg ikke skal overdrive i dag, litt i ulage fortsatt og slapp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...