Gå til innhold

Er så forkjølet at jeg har blitt døv :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så tett i nesa at jeg har blitt døv . Har bare hørsel på den ene siden og hver gang jeg snyter meg blir jeg helt døv. Er veldig ekkelt fordi jeg ikke klarer å høre om jeg snakker veldig høyt eller veldig lavt..

Anonymous poster hash: e7c79...891
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ikke ta fly når det er så ille.

Jeg gjorde det engang, og gikk døv i to-tre dager etter flyturen. Hørte hele verden som om jeg var under vann. Var ikke normalt, men var ung og blakk og dro aldri til lege. 

Anonymous poster hash: 29643...c70
Skrevet

Nesespray, skyll med saltvann og god bedring!

Skrevet

Nesespray. Personlig hadde jeg venta til utpå kvelden i morgen med å gjøre noe med det, så slipper du sur korpsmusikk og eviglange taler om Eidsvoll ;-) 

Skrevet

Nesespray. Personlig hadde jeg venta til utpå kvelden i morgen med å gjøre noe med det, så slipper du sur korpsmusikk og eviglange taler om Eidsvoll ;-) 

He he he, tanken har streifet meg også og spesielt siden jeg skal gå i toget i Oslo i morgen..

Takk for tips, nesa må bare åpne seg litt til for nå er den så tett at sprayen bare renner ut igjen.

HI

Anonymous poster hash: e7c79...891

Skrevet

God bedring da, når enn det måtte bli ;) 

Skrevet

Spray nesespray inn i nesa og legg deg på rygg så den renner nedi og får virke litt ;)

Skrevet

Hold for nesen og blås hardt til du kjenner at ørene fylles med luft, da åpner nesen seg i noen sekunder. Spray fort og trekk det inn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...