Gå til innhold

Et land som skaper dette kan aldri bli feil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har du hele dette landet med blomsterbakker, bekker, fosser, fjorder, fjell og daler, bølgende jorder og knudrete knauser. Ah, jeg elsker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Valdresmarsjen er den finaste eg veit. I skulekorpset eg spelte i vart dei norske marsjane bytta ut med amerikanske pompøse marsjar av Sousa m.fl. Ikkje samme høgtidelighet over dei :(

Ja til Valdresmarsjen og Gammel Jegermarsj :)

Skrevet

Og forøvrig er dette verdens fineste marsj - selv med sammensattkorps og lydvri - og jeg gleder meg grenseløst til i morra!

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Valdresmarsjen gir meg gåsehud.

Positiv gåsehud.

Og jeg gleder meg som en sprettende kenguru til i morgen! Sølvet er lagt frem, bunaden likeså, og vi er klare til å feire grunnloven!

Skrevet

Er det forresten bare meg som digger den nye "grunnlovssangen" fra NRKSuper? :)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Herlig å få fletta håret og ordnet seg til Valdres marsjen - den gjør noe med meg den altså!

Nå er a mor sparklet, håret fletta, den andre bunadsskoen lokalisert, skjorta nystrøken - nå dkal den bar tas på sammen med resten av munduren.

Det eneste litt halvkjipe er at jeg blir så forbaska rørt av korps og sånt, så det er bare å stålsette seg.

Hipp hipp alle sammen!

Skrevet

Jeg har blitt landets største fan av denne her,da - genialt å klare å skape noe som er nytt men midt i genren og faktisk fengende - den surrer i hodet hele tida nå:

Skrevet

Jeg har blitt landets største fan av denne her,da - genialt å klare å skape noe som er nytt men midt i genren og faktisk fengende - den surrer i hodet hele tida nå:

Åå, den er flott. Og vi hadde den flotteste fremføringen av 3 staute gutter i første klasse. De var altså så stramme og sang så høyt og flott! (Og det var ikke vanskelig å plukke ut mødrene blandt tilhørerene, de hadde husket lommetørkle)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...