Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Ja, igjen... Hva skal man si... Må være provoserende for ekskona å høre de prate om å få barn når han ikke har sett de to yngste på over 8 måneder... Og de bor i nærheten av hverandre i London.. Virker jo som de er mer opptatt av bikkjene enn ungene han allerede har... Anonymous poster hash: 9cefe...3e7
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 At ungene ikke er invitert i bryllupet sier det meste Anonymous poster hash: 012c1...7de
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Haha, ja. Han virker noe kort. Han drømmer om å stifte familie og leve et AS - liv. Han har forsøkt det før. Hvorfor skal A4 livet være mer rosenrødt denne gangen? Hjelpes for noen overfladiske mennesker. Nå har jeg ikke mistenkt eksen hans for å være så innmari glup hun heller, men det er jo trist for 2-3 andre barn å ha en så fraværende pappa. Anonymous poster hash: cf9d7...c59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå