Gå til innhold

Er det ok å bli lei seg for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er høygravid og har startet permisjon. Mannen hadde fri idag (ytterst sjelden) og han skulle ut på et par ærend. Han lurte på om jeg ville bli med han, så kunne vi spise lunsj på et utested i byen før vi hentet ungene i bhg. Jeg syntes det var så koselig at han tok intiativet til en liten date. Vel fremme i byen skulle han til slutt bare finne seg nye joggesko. Mye testing og mye prøving. Det varte og rakk og bekkenet verket. Jeg ga beskjed om at jeg måtte ut og bevege meg litt.

Tiden gikk, og kl 15, en time etter at vi entret butikken var han ferdig. Da kjente jeg at det var på høy tid å hente ungene. Å spise da ville kun blitt stress, da det er et stykke fra byen til bhg.

Jeg ble kjempeskuffet og lei da jeg virkelig hadde gledet meg. Jeg tenker at når han foreslår å ta meg med så har han et ansvar for å være med å passe tiden. Er jeg helt urimelig?

Høygravid, sulten og forventningsfull :-/

Anonymous poster hash: 68d6e...d0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du ble lei deg!!! Som høygravid selv forstår jeg skuffelsen selv om tanken hans var fin i utgangspunktet...

Anonymous poster hash: 85c66...02f

Skrevet

Kanskje dere bør beregne bedre tid neste gang? 1 time til shopping og lunsj er ingenting. Ikke rart dere ikke rakk å spise lunsj

Anonymous poster hash: 16a46...21e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...