Gå til innhold

jævla ekkle lege..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kk for ente gang til vekstkontroll i dag..

Har vært oppe ca 6-7 ganger..

Var en haug gammel lege der i dag.. Jeg pleier alltid ha en dame. Hun måler vekst og tar innvendig ul for å sjekke livmorhals lengden.

og i dag trodde jo jeg samme sku skje.

var en liten frøkna inne med ham.

Han ville ikke bruke innvendig ul. Men fingrene.. Jeg prøvde si jeg ville ha aparat med hansken var allerede på. Ned med buksa. Og stakk to stive fingre inn i kjøttet ved Urin åpning. Gjorde sykt vondt..

oida sa han .vi prøver igjen. .

To strake fingre i rompa!!

Ekkle fyr.. Han var så gammel og skjelven at han så nærmest dø ut.!

Hylte til.. Fikk på meg buksa og røsket med meg papirene. . Gikk derfra skikkelig overrumplet og tråkket på.. Hvordan skulle han kjenne etter livmorhaøs lengden med hånden? Den skjekker de vel åpning med. Og det har jeg ikke! Det står i papirene fra forrige uke også..

Ble så forbanna at jeg nesten begynte å gråte..

Ekkle mann! Han kunne da i det minste følt seg frem til åpning? ? Ikke gi gass oppi mellomkjøttet og endetarmen min! Offffff

Anonymous poster hash: 77f34...b85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på kk for ente gang til vekstkontroll i dag..

Har vært oppe ca 6-7 ganger..

Var en haug gammel lege der i dag.. Jeg pleier alltid ha en dame. Hun måler vekst og tar innvendig ul for å sjekke livmorhals lengden.

og i dag trodde jo jeg samme sku skje.

var en liten frøkna inne med ham.

Han ville ikke bruke innvendig ul. Men fingrene.. Jeg prøvde si jeg ville ha aparat med hansken var allerede på. Ned med buksa. Og stakk to stive fingre inn i kjøttet ved Urin åpning. Gjorde sykt vondt..

oida sa han .vi prøver igjen. .

To strake fingre i rompa!!

Ekkle fyr.. Han var så gammel og skjelven at han så nærmest dø ut.!

Hylte til.. Fikk på meg buksa og røsket med meg papirene. . Gikk derfra skikkelig overrumplet og tråkket på.. Hvordan skulle han kjenne etter livmorhaøs lengden med hånden? Den skjekker de vel åpning med. Og det har jeg ikke! Det står i papirene fra forrige uke også..

Ble så forbanna at jeg nesten begynte å gråte..

Ekkle mann! Han kunne da i det minste følt seg frem til åpning? ? Ikke gi gass oppi mellomkjøttet og endetarmen min! Offffff

Uff! Han het ikke tilfeldigvis Lande?

Anonymous poster hash: 09dbf...b36

Skrevet

Vet ikkje. Han fikk ikke skrevet noe i papirene. Jeg var urav døra før han hadde fått knekkt tilbake fingrene sine og tatt dem utav hansken.

Skrevet

Æsj! Det det hadde jeg klaga på. Lagd et skikkelig rabalder ut av det hadde jeg.

Anonymous poster hash: ca490...754

Skrevet

Jeg har vel ikke så mye å lage rabalder for. Bare syns han var skikkelig ekkel. Useriøs. Nervøs. Ultra gammel (pensjonist + 10 år ish) Klønete! Trengte da ikke stappe 2 fingre hardt rett frem uten å vite anatomien til en kvinne! Bruke ultralyd som alle de andre. Jeg tar gamle metoden sa han da frøkna med ham spurte om hun sku ta frem madkinen. Aaarhhh...Gamle metoden my ass! Bokstavelig talt!. Sint.no

Skrevet

Jeg sa ifra jeg har bakovelent livmor også! Han så ut som et spørsmål. . Off. Kommer til å ha mareritt om de stive lange fingra og de øya på han der ass. ....

Skrevet

I rumpa?? Hva faen? det er jo ikke normalt.HaDDE sagt ifra!

Anonymous poster hash: 35d06...101

Skrevet

Jepp! I tissen først. Så kløne litt med fingra i åpningen- Før han stakk til i rumpa.

Utrolig vondt mest av alt.

Kunne han ikke bare brukt maskinen da!?? :(

Idiot! Fikk jo ikke de svara jeg sku få heller.. Ikke vet jeg vekten på jenta nå. (Skal ta ks) Og ikke vet jeg lengden på livmorhalsen..

Har lyst å slå noen. . Faktisk. .

Skrevet

Ring sekretærene og spør om det er vanlig at legene stikker fingrene oppi rumpa. Hadde jeg gjort!

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er vanlig, fordi tarmveggen er tynn. Man kjenner faktisk livmorens størrelse bedre der. (Jordmor har gjort det på meg)

Men man forbereder pasienten på det!

Skrevet

Eh?? Jeg er Dagsventende. . Han hadde ikke kjent hele livmoren min nå uansett. Ihvertfall ikke fra baken. Den er fra ribbeina og ned. Meningen var han sku sjekke halslengden. Heller ikke livmor åpning.. så jeg fatter ikke hva han styrte med ; (

Skrevet

Jeg har tre barn, hvor dette var veldig viktig med de to siste, og har aldri aldri aldri opplevd at noen har stikki fingrene oppi rævva mi.

Dessuten er de jo mer skeptiske til slike undersøkelser på gravide nå ...

Stakkars deg HI, bråk deg!  

Anonymous poster hash: 1f3af...e4d
Skrevet

Vet ikkje. Han fikk ikke skrevet noe i papirene. Jeg var urav døra før han hadde fått knekkt tilbake fingrene sine og tatt dem utav hansken.

Hvilket sykehus var dette? Har hatt akkurat samme opplevelsen..

Anonymous poster hash: 09dbf...b36

Skrevet

Jeg hadde klaget.

Anonymous poster hash: 16ff1...dae

Skrevet

Nær termin har jeg aldri blitt sjekket med innvendig UL, kun med utvendig og med fingre for å sjekke modning, så det var iallefall ikke noe å reagere på. Vet noen sjekker livmorens plassering ved å stikke 1-en finger i anus, aldri hørt om to og aldri hørt om noen lege som plutselig stikker en finger opp i pasientens rektum uten forvarsel. 

Noe skurrer her, enten legen eller HI. Synes det er meget spesielt at du stakk og røsket med deg papirene før legen hadde fått av seg hansken. Du skulle vel kle på deg selv også? 

Anonymous poster hash: f6770...7a2
Skrevet

Jeg har hatt haugevis av oppfølgingstimer på sykehuset i mine svangerskap og aldri opplevd innvendig ul siste halvdel av svangerskapet. De ser jo lengden på livmortappen med utvendig ul også...

At de bruker fingrene på slutten av svangerskapet er helt vanlig. Så det hadde jeg ikke reagert på.

Finger i rumpa har jeg også opplevd et par ganger, men da har det vært tidlig i svangerskapet og for å sjekke livmoren.

Om han gassa på opp i både det ene og det andre hullet uten å forberede deg på hva kan skulle gjøre først synes jeg han har vært veldig uproff da, er vel normalt at legene snakker underveis og forteller hva de er i ferd med å gjøre og hvorfor?

Anonymous poster hash: 0b39b...5b3
Skrevet

For en språkbruk! Er du fjorten år gammel eller bare litt evneveik??

Anonymous poster hash: 90085...c88
Skrevet

Vel, man er sjeldent akademisk i språket etter å ha blitt fornærmet(mishandlet?) av en i helsevesenet.

Anonymous poster hash: e417c...39b

Skrevet

I rumpa?? Hva faen? det er jo ikke normalt.HaDDE sagt ifra!

Var vanlig å gjøre dette før. Men dette gjøres nesten ikke lenger.

Anonymous poster hash: 39694...68a

Skrevet

Vel, man er sjeldent akademisk i språket etter å ha blitt fornærmet(mishandlet?) av en i helsevesenet.

Anonymous poster hash: e417c...39b

Joda. Jeg har selv kommet gråtende ut av kontoret, uten at jeg snakker om en evneveik tiåring av den grunn.

Skrevet

Det er ikke uvanlig å undersøke med en finger i vagina og en i endetarmen samtidig. Hvilken uke var du på kontroll? Det er ikke standard å undersøke cervix med transvaginal ultralyd tett oppunder termindato.

Anonymous poster hash: 49695...811

Skrevet

Nær termin har jeg aldri blitt sjekket med innvendig UL, kun med utvendig og med fingre for å sjekke modning, så det var iallefall ikke noe å reagere på. Vet noen sjekker livmorens plassering ved å stikke 1-en finger i anus, aldri hørt om to og aldri hørt om noen lege som plutselig stikker en finger opp i pasientens rektum uten forvarsel.

Noe skurrer her, enten legen eller HI. Synes det er meget spesielt at du stakk og røsket med deg papirene før legen hadde fått av seg hansken. Du skulle vel kle på deg selv også?

Du tror jeg tuller?

Jeg fikk beskjed om å ta ned buksa..

Lå i stolen med buksa på knærne! Jo jeg tok med meg papirer og gikk jo!

Anonymous poster hash: f6770...7a2

Skrevet

Anonymous poster hash: 90085...c88 [/

quote]

Evneveik? Seriøst!?

Skrevet

Han hadde jo sikkert ingen planer om å treffe mellom kjøttet. Ikke anus heller. Han sku se hvor lang livmorhalsen var! Var derfor jeg var der. Er hverken 14 år eller evneveik! Tingen er at han brukte fingrenr. Ikke ul maskinen. Og knotet.. Og gjorde meg vondt!

Blir så provosert av slike svar...

Takk til dere andre..

Skrevet

For et språkbruk! Er du fjorten år gammel, eller bare litt evneveik?

Anonymous poster hash: 7ef5f...888

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...