Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Noen ganger virker det som om det er konkurranse her om å ha den mest inkompetente, lite likestilte, late mannen som ikke er istand til å ta vare på hus og familie. Masse damer som hevder seg selv ved å utlevere hvor dårlig mennene deres presterer på hus, barn, interiør og hjemfronten. Hva er greia med det? Anonymous poster hash: b906c...b4d
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Sikker på at det er for å hevde seg selv? Har en mann som til tider er ganske lat, noe som gjør at det meste av husarbeid og alt som har med barna stort sett faller på meg. Mange trenger kanskje et sted å blåse ut litt frustrasjon, og syns det er bedre å gjøre det anonymt her, enn fullt offentlig til venner og bekjente Anonymous poster hash: 14f55...734
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Jeg levde med en slik mann, og det tok nesten knekken på meg. Jeg skrev ikke om ham på nettet, men har stor forståelse for at noen føler at det er en mulighet til å få ut litt damp og frustrasjon. Noen menn ER rett og slett udugelige, late og egoistiske, og det å prøve å få et familieliv til å fungere med en som overhodet ikke er med og trekker lasset er blytungt. Anonymous poster hash: f04a1...e9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå