Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Jeg er heltidsstudent og har også hatt 2 jobber i turnus ved siden av. Den ene innebærer bla jobbing annenhver helg. Nå er den ene jobben avviklet og den andre har "sommerstengt". Mannen har også fulltidsjobb, men har fått lov å ta noen feriedager i forbindelse med 17.Mai helga. Pga jobb osv er det VELDIG sjelden vi kommer oss bort. Vi har ett barn som begynner på skole til høsten. Nå som vi har fri, benytter vi anledningen til å ta en hyttetur. Drar i dag og kommer hjem på onsdag. Gleder oss alle mann til å dra bort og kose oss sammen. 17 Mai skal vi bruke i skogen, grille pølser og fiske. Vi tenker at fra neste år blir det 17.Mai feiring hvert år med skolen, så dette er "siste" mulighet til å dra bort denne helga. En tante som har hytte ikke langt unna oss synes det var veldig rart at vi ikke skulle ta med bunad og bruke 17.Mai dagen på å feire og gå i tog med de lokale i bygda ved hytta.... Er vi sære...? Barnet vårt er helt innforstått med at det er 17.Mai og at vi skal på hytta, og dermed ikke "feire" slik vi vanligvis gjør. Han gleder seg max til hyttetur og fisking. Anonymous poster hash: a69ec...ef0
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Nei det syns jeg absolutt ikke. Anonymous poster hash: b9950...4c6
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 nei, det synes jeg ikke dere er
*Miss Marple* Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Hvis det er ok for barnet er dere ikke sære i det hele. Syns det hørtes koselig ut, jeg. Og jeg hadde ihvertfall ikke feiret 17 mai på et fremmed sted hvor jeg ikke kjente noen.
monson Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Nei, det synes jeg ikke du er. vi skal dra i skogen på dagtid og grille osv.. og på ettermiddagen skal vi dra til div skoler i nærområdet så mine tante barn kan leke der. dette gjorde vi sist 17mai også å det var en slager:) siden vi er i byen så blir det fin klær på ettermiddag kveld.
me_87 Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Så lenge barnet syns det er greit så ser jeg ikke problemet
samlex Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Vi har feiret nesten alle 17.maiene i skogen! Beste måten å feire på, spør du meg! Nyt dagen!
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Så kjekt når barnet og vil på hyttetur, da er det bare å dra med god samvittighet Jeg for min del ELSKER 17 mai, så jeg kan ikke la være å feire
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 Heldiggriser.. Men vi har skolebarn, så her er det full feiring med bygde tog, grende arrangøren, og familiebesøk... Anonymous poster hash: 3846a...cb7
Tired mama Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 Absolutt ikke!! NYT DET, sier jeg bare!! Det kommer tidsnok at dere må stille med kaker, boller, selge kakene og bollene, være med i arrangementkomiteen, stille med hjelp både her og der! Så kos dere og nyyyyyt helgen og hverandre! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå