Gå til innhold

bake boller i dag eller i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bake til i morgen ettermiddag. Jeg bør vel kanskje vente til i morgen med å lage de? Kan jeg sette deigen allerede nå og la den stå i kjøleskapet til i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De smaker best om du baker dem i morgen, men hvem har tid eller lyst til å stå på kjøkkenet i timesvis i morgen?

Anonymous poster hash: 69baf...174
Skrevet

Du kan bake dem idag, fryse dem ned og varme dem opp igjen i morgen rett før de skal serveres. Mine skolebrød ligger ifryseren til i morgen ihvert fall :-)

Anonymous poster hash: d2d86...3c0

Skrevet

De smaker best om du baker dem i morgen, men hvem har tid eller lyst til å stå på kjøkkenet i timesvis i morgen?

Anonymous poster hash: 69baf...174

det er egentlig ikke noe problem, ettersom feiringen ikke begynner før 2 og ungene er hos faren sin ;) Men det hadde vært godt å slippe også ;)

Skrevet

Du kan lage deigen med kald væske i dag og la den ligge i kjøleskapet til i morgen så har du bare trillingen og stekingen i morgen. Google kaldheving :)

Anonymous poster hash: 56030...f29
Skrevet

Skal bake til i morgen ettermiddag. Jeg bør vel kanskje vente til i morgen med å lage de? Kan jeg sette deigen allerede nå og la den stå i kjøleskapet til i morgen?

Lag deigen med kald væske, trill boller og sett stekebrettet i kjøleskapet. I morgen tidlig tar du dem ut og når bollene har nådd romtemperatur etter ca 1,5 time, steker du dem. 😊

Anonymous poster hash: 3960c...484

Skrevet

tror jeg prøver meg på kaldheving ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...